tm100021 Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Og for min del er trening det mest aktuelle Gåtur går jeg hjemme med alle, men om noen vil bli med å trene så er jeg med på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Og for min del er trening det mest aktuelle Gåtur går jeg hjemme med alle, men om noen vil bli med å trene så er jeg med på det Vi vil trene Lill hint hint :angel: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Vi vil trene Lill hint hint Og vi :-D Tror jeg aldri har trent med lill 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Jeg svarte jo her så jeg kunne møte folk i indre østfold også Dere trenger ikke å dra helt til indre østfold for å trene med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 4. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Mange svar men det har enda ikke blitt noe. For meg er trening det jeg er mest ute etter Noen som har forslag på tidspunkt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Jeg kan alle dager og egentlig "når som helst" men helst ikke rundt klokken tre siden jeg må hente ei lita ei i barnehagen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 4. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Hva med en ettermiddag/kveld i neste uke en gang? Hadde det vært noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Vi er med fra fredag og utover! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 4. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Forslag: Mandag 10.sept: fra kl 15 og utover en gang Tirsdag 11.sept: fra kl 15 og utover en gang Onsdag 12.sept: fra kl 15 og utover en gang Torsdag 13.sept: fra kl 15 og utover en gang En av disse dagene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Jeg kan alle dagene utenom torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Jeg kan alle dagene utenom torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Kan alle dager utenom torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Hva med onsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Onsdag kan jeg etter klokka 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 6. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Da sier vi onsdag etter kl 16? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Hvor ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jeg har bomma litt på dagene, jeg kan alle dagene utenom onsdag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. September 2012 Rapporter Share Skrevet 10. September 2012 Blir dette noe av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 10. September 2012 Rapporter Share Skrevet 10. September 2012 Vel, det har tatt tre måneder å finne ut av såå. Men jeg har forslag til et sted man kan være, riktignok litt vanskelig å komme seg dit dersom man ikke har bil, men da kan man vel avtale at de som har bil plukker med seg de som vil være med på Vestby stasjon. Det som gjør dette stedet så bra er at det er så godt som inngjerdet (minus 5 meter helt på enden) og helt perfekt å slippe hundene på, og det er mulig for eventuelle barn å huske og skli. Denne "parken" ligger rett nedenfor er en del av Hvitsten Kirke i Vestby. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 11. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2012 Jeg foreslår ny dag.. En dag i neste uke. Og da BLIR det (om det så bare blir meg og deg Heidi ). Når passer det for folk? En dag mellom 17.-20. sept. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Takk for ny dag Jeanette! Jeg fikk det plutselig travelt i dag Jeg har ingen spesielle planer på ettermiddagen neste uke, så samme for meg i grunn. Bare ikke fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 13. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Onsdag 19.september? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 13. September 2012 Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Jeg vil også være med! Jeg kan Onsdag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 17. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 Jeg kan ikke onsdag likevel hva med tirsdag eller torsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 Jeg skal hente valp denne uken, så den blir travel nok i seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts