Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken programvare trenger man?


Vala

Recommended Posts

Til å lage bannere og hjemmesider og sånt? Det er årevis siden jeg dillet med en hjemmeside, så jeg husker nada for øyeblikket. Men blir jo helt gira når dere styrer på med bannere og alt sånt.

Jeg tror bare at jeg har den generelle office pakken til microsoft jeg. Kan jeg bruke noe av det den inneholder. For eksempel PowerPoint eller noe?

Takker og bukker for alle tips! :)/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PowerPoint kan du bare lage lysbildefremvisninger med :)

Men FrontPage kan du lage hjemmesider med! Dersom du søker på nettet etter html-koder, eller bruksanvisninger så setter du deg litt inn i det, jeg personlig skjønner ikke en drit.

Jeg bruker Adobe Golive, det er litt mer klipp-og-lim, men da har jeg flere muligheter jeg skjønner noe av :P

For å lage bannere og fikse bilder og lignende anbefaler jeg Adobe Photoshop. Tror det finnes en 30-dagers prøveperiode på det, du kan jo søke etter det også. Ikke last det ned med et nedlastningsprogram, da får du omtrent garantert virus. Eller du kan høre med folk du kjenner om de har en cd du kan låne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke last det ned med et nedlastningsprogram' date=' da får du omtrent garantert virus. Eller du kan høre med folk du kjenner om de har en cd du kan låne![/quote']

Ja, jeg har også sendt noen sms'er rundt i den vide verden ;-) Det hadde bare vært supert å kunne fått noe i hus som virkelig er lettfattelig og seff beregnet på bruken, slik at det er "lettere" å forstå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...