Gå til innhold
Hundesonen.no

Værstasjon


Guest Kåre Lise
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Hey HO!

Begynner vel bli gammel og få sære interesser når man har ønsket seg værstasjon i hele vinter.

Så kjøpte jeg på biltema lørdag med flere givere men det var selvfølgelig bare ræl.

Noen som har erfaring, jeg har veldig lyst på en komplett med vind og alt men det er litt dyrt så jeg tenkte kanskje Oregon sin på clas ohlson til 449,- Den er jo veldig enkel men sikkert adskillig mer stabil enn biltema.

Hvis jeg vil ha en komplett hva bør jeg se på?

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Har hatt værstasjon og den var i grunnen ikke morsom. Den viste feil på vind og temperatur. Hele stasjonen blåste i stykker her og siden har jeg ikke fulgt med på hva som er bra. Men du må opp i pris for å få noe nøyaktig og foreleseren og nabo som jeg hadde en gang i tiden sa at hans værstasjon viste rett. Denne trodde han kostet nesten fem tusen men jeg tror at samme kvalitet er billigere nå. Her er det interresant med en ordentlig stasjon fordi det blåser gjerne storm i kasta. Har desverre ikke tatt meg råd til å kjøpe en ny værstasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Ja jeg og sku gjerne målt kasta i vinden her jeg bor oppe på en kolle nemmelig. :D

Typisk så var biltemarælet medgjørlig når jeg sku klage så jeg sitter nå igjen med shiten her, funker sånn tålelig skal teste litt mer, billig da ca 400 med 2 ekstra givere ( 3 totalt ) på temp og luftfuktighet. :D

Ellers hadde jeg nok gått for denne: http://www.clasohlso...jon/Pr364569000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Husker ikke hva jeg hadde men tror det var i den prisklassen du henviser til vinden var gøy og nesten riktig men vannmåleren min fungerte aldri. Er det ikke et forum hvor folk har peil på hva som er bra og ikke. Sladrett litt med nabon her jeg den tiden og vi sammenlignet for her tar det bedre enn hos han men han fikk bedre målinger hihi. Det blåste hardere kan du si.

Jeg syntes det er gøy å følge med på været her for her har vi virkelig mange kontraster. Og står vinden rett så kan jeg gå på trappa og si nu er det kollonekjøring over Haukeli men jeg bor ca to timers kjøring unna. Og san da jeg gikk på luftetur med flaten det gikk greit men så skulle vi vinkle og ups der tok vinden og flyttet hunden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...