MiO Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 World's Largest Dog Eyes "It's a week of life-changing moments for 18-year-old Victoria Reed. Not only is she graduating from high school in Grapevine, Texas, but her four-year-old black and white Boston Terrier, Bruschi, has just been given the Guinness World Record for "dog with the largest eyes" -- a whopping 1.1 inches in diameter." Siter
Justisia Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 2,8 cm. Isj. Synes ikke om slike ekstreme verdensrekorder jeg. Siter
Heidihj Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Off.. Så teit rekord. Måtte fnise litt av den filmen på siden om hundejoga! Skal ta med meg Mayah jeg, så får vi se hvordan det går Haha Siter
Guest Yellow Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Skammelig med slike rekorder og konkurranser som arrangeres, for det er ufattelig mange (dumme) mennesker som bevisst ønsker å delta på/vinne dette. Siter
Recommended Posts