Leslie elise Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Hei! Hvor stort bør et bur til en fullvoksen flatcoated være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Hva slags bur? Hva skal du bruke det til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Inne størst mulig.(gangen) Bilen så husker jeg ikke helt men hadde et smalt på bredde mellom 50 -60 cm lengde så lang stasjonsvogna er( ca 1 meter tror jeg) og høyde så han kunne sitte tok vi på målene (høyde kan jeg ikke huske).Hjalp ikke stort hihi Bredden som jeg hadde på buret ble litt lite når han ble gammel og stiv ble vanskelig å snu seg inne i buret da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bruv Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Jeg tror mitt er 60x90x105 eller noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Skal du ha bur inne bør det minimum være så stort som mulig. Valpegrind/gangen er bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leslie elise Skrevet 16. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 Blir ikke så han skal stå i buret når vi er borte på jobb og skole nei. Blir mer et tilfluktssted når han vil det selv. Men vil jo at han skal ha god plass fordet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts