Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Noen her inne som har testet ut dette foret ? Ene hunden her er litt følsom i magen sin, så var ute etter å prøve noe helt nytt som vi ikke har prøvd før. Og bare etter et par uker nå så er han så mye bedre :)

http://www.samsfield.dk/

Hadde aldri hørt om det før, men ei som anbefalte det og fant det til slutt i en dyrebutikk her. Så langt virker det veldig bra ut. Men ser det ut som et ok for syns dere ?

Skrevet

Bortsett fra at mais er høyt opp på lista så ser det jo greit ut. Merker fort forskjell på mengde avføring på min så fort han får i seg mais. Da kommer det dobbelt så mye ut.
Skrevet

Så spennende ut til jeg så protein og fett. 21% fett i høyenergiforet er ikke mye å skryte av. Men for hunder som ikke sliter med å holde vekta så kan det jo være et fullgodt alternativ. Må være veldig deilig å endelig finne et for hunden funberer på! :)

Skrevet

Han min skal jo fortsatt ned litt i vekt, så om det ikke er mye fett i gjør jo ikke noe for vår del da. Men han har vært så fin i magen,, og før gikk han å klødde litt rundt snuten,, nå er det også borte vekk. Så veldig fornøyd så langt :)

• Like 1