LiLi Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Da vi gikk tur igår, møtte vi en etnahund. Det er visstnok en siciliansk mynderase. Ligner litt på faraohund synes jeg da. Stilig hund Han hadde visst en del etterkommere. Det finnes bare noen få av rasen i Norge. Linker: http://www.mynde.info/etnahund.html http://www.geocities.com/ig_cirneco/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Etnahunder er kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 oj... sånn hadde ikke jeg sett før... mamma hadde en afgansk mynde (sånn langhåra) da hu var liten... debbi het den... har bare bilde av henne på sånn vanlelig bilde.. og det er av dårlig kvalitet.. men skjønn var henne synd morfaren min var en dust mot henne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Jeg skal ha Affe om et ar år:D Synes de er vakre.. Tilbake til etnahund, vennina mi har to stykker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Jeg skal ha Affe om et ar år:D Synes de er vakre.. Tilbake til etnahund, vennina mi har to stykker:) affe, er afgnsk myde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Affe er sikkert afgansk mynde ja... Etnahunder er fine. Hvilke farger er de godkjente i? Bildene på den nederste linken du la ut fungerer ikke forresten LiLi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 affe, er afgnsk myde? Jepp;) Har blitt spurt om å være medeier, men vil ikke det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Jepp;) Har blitt spurt om å være medeier, men vil ikke det nå. ok... vet ikke om jeg hadde villa hatt sånn.. de er vel litt for løøøøpe hunder t meg ... nhehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Har jo Borzoi allerede;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 21. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Affe er sikkert afgansk mynde ja... Etnahunder er fine. Hvilke farger er de godkjente i? Bildene på den nederste linken du la ut fungerer ikke forresten LiLi.. Hmm, nei.. Funker ikke her heller. Har bare sett dem i sånn faraohundfarge jeg, hehe.. Vet ikke om de finnes i andre farger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2005 Har jo Borzoi allerede;) joda skjønn han... kanksje litt stor etter min smak men;) syntes egentlig toya er det og... hehe,..-.. men skjønne selvom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar