Gå til innhold
Hundesonen.no

Brit Care venison (uten kornprodukter)


Gjest
 Share

Recommended Posts

Jeg er litt nysgjerrig på Brit Care sitt Venison-for. Dette tørrforet er altså med hjort og er helt uten kornprodukter, men inneholder potet i stedet for. Har noen erfaring med, eller kan si noe om dette foret? Hvordan stillet det i forhold til f.eks Taste of the wild som vel også inneholder potet?

Her er link til side med info og innholdsfortegnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp ni ingredienser på begge merkene (9 fordi det egentlig skulle være 10, men jeg telte feil)

Brit care: Venison, Potato Flakes, Potato Protein, Poultry Fat (preserved with tocopherols), Salmon Oil, Dried Apples, Natural Fibres, Natural Flavors, Brewer's Yeast,

Taste of the wild bison: Bison, lammemel, kyllingmel, egg, søtpoteter, erter, poteter, rapsolje, grillet bisonkjøtt

Kan enda ikke så mye om hundemat (det er valgfag til høsten), men jeg lurer litt på hvorfor Brit care har epler i hundematen, lurer også på hva de mener med Natural Flavors og hvorfor de har så mye av det i maten sin?

Eneste jeg lurer på med Taste of the Wild er hva vitsen er med både søtpoteter og poteter, men det er kanskje forskjellig innhold i de?

Ut ifra lista og uten å ha prøvd noen av merkene ville jeg gått for Taste of the wild fordi det virker som de har mer kjøtt, pluss at jeg liker at de tilsetter egg i maten sin, for egg er fine greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å skulle uttale meg om kvaliteten på foret, så elsker min kresne hund Brit Care Venison. Mye mer spennende enn for eksempel Eukanuba.

Så bra å høre. Har du brukt det lenge nok av gangen til å merke noen forskjell på han/henne i forhold til eukanuba? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre. Har du brukt det lenge nok av gangen til å merke noen forskjell på han/henne i forhold til eukanuba? :)

Jeg har brukt en halv sekk ca. tror jeg, og jeg merker ikke noen forskjell i det hele tatt jeg. Og hun er såpass tynn at jeg egentlig synes det viktigste er å få i henne litt mat. Aller helst vil jeg fore på Vom og Hundemat, men det er så styrete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...