Floyd Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Hunden min sliter med muskulaturen i ryggen, han har vert litt stiv og støl i det siste. Han har nå både fått massasje og fått akupunktur og da blitt mykje bedre Og eg har nå tenkt og bruke litt penger på eit dekken som eg kan putte på han før konkurranse,treninger og etterpå for at muskulaturen skal holde seg varm. Men det eg lurte på er om dere veit noke ang str til back on track, stor elr lite i størrelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 størrelsene er ganske nøye. er jo ryggmålet i cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Men leste en plass at dei var små i størrelsen, så lurte på om andre hadde samme oppfatning Veit at du måler rygglengden på hunden for å finne størrelsen til din hund, men er ikkje alltid det stemmer. Har opplevd en del ganger at dekkenet har blitt enten for stort elr lite sjølv om eg har bestilt etter rygglenden på min hund. Også ligger han midt mellom to str. Han er 72 cm lang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Heller for langt enn for kort, pga passformen. Har et meget pent brukt i str 74 som du kan få kjøpe om du vil? (så godt som nytt) Send meg PM hvis interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Jeg skal kjøpe Back on Track til dalmatineren min selv Kjøpe nettingdekkenet i første omgang. Han har stive muskler i rygg som gjør at han karper litt ryggen. Men ingen smerter merkes på han eller stivhet ellers... Han er 64cm i ryggen, da må jeg vell gå for 67cm da? Blir ikke det grusomt stort?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Jeg skal kjøpe Back on Track til dalmatineren min selv Kjøpe nettingdekkenet i første omgang. Han har stive muskler i rygg som gjør at han karper litt ryggen. Men ingen smerter merkes på han eller stivhet ellers... Han er 64cm i ryggen, da må jeg vell gå for 67cm da? Blir ikke det grusomt stort?? Eg har str 63 til en hund som er målt til 60cm i ryggen. Det passer fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Jeg synes størrelsene er små! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Da spørs det om jeg rett og slett går for 67 da Så får jeg eventuellt bytte om det blir for stort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 3. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2012 Takk for tips folkens Føler eg blei litt klokere. hehe. Men då kjøper eg nettingdekkenet i str 74 og krysser fingrene for at det skal passe. Gleder meg til eg får det i posten og får prøvd det på. Og håper at virkningen på Floyd sin rygg vil vere bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts