Gjest Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Hvordan er størrelsene på disse? Trenger jeg noen mål? Over / rundt snute? Jeg kan dessverre ikke ta hunden med meg ut og prøve de, så jeg må kjøpe usett, og jeg MÅ ha i morgen. Noen som vet hva buddy fører? Tropehagen zoo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Syns raseveiledningene er ganske greie jeg, og det er bedre med en som er litt liten enn en som er for stor. Får du den rundt halsen så er den bra nok. Men tar du vare på kviteringen så får du garantert byttet om du kjøper feil størrelse. Bruker størrelse 3 på snusern og 3 eller 2 på salukien. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Beaphar sine Gentle leader er veldig regulerbare, og har bare 3str (small, medium, large). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts