Beautina Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Hunden min har i det siste begynt å klø seg så mye i øret.. Hun har stå-ører, og det er ikke noe skitt eller møkk inni dem.. Noen som har noe erfaring fra dette?? Anelse om hva det kan være?? Må jo være utrolig slitsomt for hun stakkars.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Pels som irriterar eller mulig noko lenger nede i ørekanalen? Kan vel gjerne vere fint med ein sjekk hos veterinæren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 kan det være allergi?? Vet om n schæfer som er allergis mot det meste, og hvis han spiser noe han ikke tåler starter ørene å klø voldsomt, han må stoppes for ikke å lage sår i ørene.... Kan nok være lurt med en veterinær skjekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Øremidd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Første bud er jo å følge med på lukta i øret på hunden. Det bør du uansett gjøre jevnlig - da oppdager du det lettere når noe er galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 midd, tidlig på øreverk, allergi, fremmedlegeme i øret, sopp. og sikkert litt til kan det være, så en tur til vetrinæren hadde nok vørt lurt Men før du tar en tur til vet så sjekk ørene om du kan se noe selv som hår som iriterer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beautina Skrevet 27. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Takk dere! tror jeg må bestille time, for jeg kan ikke se noen tegn til hvorfor hun klør så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts