Yodel Skrevet 26. April 2012 Rapporter Skrevet 26. April 2012 Nå har jeg Pinnacle, og det er forsovet helt greit,, men det er mye jeg savner med det. Hadde en periode Mac, og den hadde et genialt videoredigeringsprogram der man kunne lime klipp inn i "ferdige" oppsett, slik at det fikk et veldig profesjonelt sluttresultat. Ser etter noe lignende. Må ha mulighet for: Legge til musikk, velge overganger, tekste, timelapse, gjerne "rulletekst", m.m. TIps? Siter
Siri Skrevet 26. April 2012 Rapporter Skrevet 26. April 2012 Må ha mulighet for: Legge til musikk, velge overganger, tekste, timelapse, gjerne "rulletekst", m.m. TIps? Moviemaker kan jo gjøre alt det der mener jeg? Har kanskje ikke så mange valg mht overganger, men man kan legge til musikk, tekste, rulletekst (timelapse hva er det egentlig???), kjøre sakte film, hurtig film etc etc. Men det er vel ikke gangbart for eksperter antar jeg *ler*. Siter
Caro Skrevet 26. April 2012 Rapporter Skrevet 26. April 2012 windows movie maker elle windows live movie maker de jeg bruker, ganske gøy ^^ Siter
Yodel Skrevet 26. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2012 Er definitivt ingen ekspert Litt nerdete bare Timelapse: Siter
Snøfrost Skrevet 26. April 2012 Rapporter Skrevet 26. April 2012 lage timelaps kan du også gjøre i windows live movie maker. Bare å bestemme hvor lenge hvert enkelt bilde skal stå vises. Siter
Recommended Posts