Wanja Wennberg Skrevet 22. April 2012 Rapporter Skrevet 22. April 2012 Hei Jeg lurer på om dere noen her som har aprikos/rød storpuddel? Jeg har selv en aprikosfarget storpuddeltispe på 4 år og som heter Lakota. Legger ved et bilde av Lakota. Siter
Wanja Wennberg Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2012 Takk! Ja, jeg har forelsket meg helt i aprikos og rødfargen. Siter
L8 L Skrevet 22. April 2012 Rapporter Skrevet 22. April 2012 Har ingen selv, nei. Men kjenner disse Siter
Wanja Wennberg Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2012 ok, takk! De er kjempesøte! Siter
puddellover Skrevet 22. April 2012 Rapporter Skrevet 22. April 2012 Jeg har ikke aprikos/rød storpuddel. Jeg har derimot blå dvergpuddel og sølv storpuddel. Dvergpuddelen min kommer fra et oppdrett som driver med både sølv og aprikos! Synes alle pudler er kjempeflotte, men det er jo litt kult med farger utenom hvit og svart! Hvor kommer din puddel fra? Siter
Wanja Wennberg Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2012 Hei Lakota kommer fra kennel Queenteam. Oppdretteren til Lakota har sluttet med oppdrett av puddel og har ikke puddel nå lenger. Jeg har fortsatt kontakt med oppdretteren til Lakota. Siter
Recommended Posts