fremstad1994 Skrevet 21. April 2012 Rapporter Skrevet 21. April 2012 Hei Er det noen som har lyst til å være med på JRT treff i Områder i Trondheim?? E veldig fint å gå i estenstadmarka, så hvis noen har lyst til å være med så er det bare å skrive her. Dato og Tid??? Siter
Anette Skrevet 21. April 2012 Rapporter Skrevet 21. April 2012 Tror kanskje det blir litt snevert å bare ville ha med JRT, kanskje prøve raseforum ol for å bare få til et slikt treff Siter
xxx12345 Skrevet 21. April 2012 Rapporter Skrevet 21. April 2012 Tråden hører vel kanskje mest hjemme i underforumet Trondheim? Men til TS, det er svært få (om noen) her som har JRT, og jeg vet ikke av noen i Trondheim (av Hundesonens medlemmer altså). Siter
ToneS Skrevet 21. April 2012 Rapporter Skrevet 21. April 2012 Jeg blir med! Men kommer ikke hjem til Trøndelag før i slutten av mai, så kan ikke bli før det. Ellers vet jeg ikke om du vet av denne facebook siden eller ikke? De arrangerer i allefall JRT treff i Trondheim på måneds basis Link Siter
fremstad1994 Skrevet 21. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2012 Hadde vært kult med et treff med noen JRT ihvertfall. men det går jo an å ha me andre raser hvis det ikke er så mange JRT som er medlem i dette forumet Hvis noen vet av noen som har JRT som ikke er medlem her så er det mulighet for at de kan være med også Siter
SaraS Skrevet 21. April 2012 Rapporter Skrevet 21. April 2012 Heldige dere som er så mange i rasen. Er ikke så mange parson russell terriere at det blir noe miljø i Trondheim iallefall. Siter
ToneS Skrevet 22. April 2012 Rapporter Skrevet 22. April 2012 Kunne tatt et terrier treff også, får med litt flere folk da Siter
Midas Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Jeg vet at en kompis av meg er med på å arrangere faste JRT treff i Trondheim hvertfall hver mnd. Det finnes en side for det på FB, men vet ikke helt hva den heter i farta. Siter
Midas Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Jeg vet at en kompis av meg er med på å arrangere faste JRT treff i Trondheim hvertfall hver mnd. Det finnes en side for det på FB, men vet ikke helt hva den heter i farta. Her er link til siden for treffene https://www.facebook.com/groups/jackrusselltreff/ Siter
ToneS Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Skrevet 6. Juni 2012 Her er link til siden for treffene https://www.facebook...ckrusselltreff/ Samme siden jeg linket til Vi var der på vårt første treff forje søndag, veldig trivelig for både hund og eier! Siter
Recommended Posts