Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei :)

Er det noen som har lyst til å være med på JRT treff i Områder i Trondheim??

E veldig fint å gå i estenstadmarka, så hvis noen har lyst til å være med så er det bare å skrive her.

Dato og Tid???

Skrevet

Tråden hører vel kanskje mest hjemme i underforumet Trondheim?

Men til TS, det er svært få (om noen) her som har JRT, og jeg vet ikke av noen i Trondheim (av Hundesonens medlemmer altså).

Skrevet

Jeg blir med! Men kommer ikke hjem til Trøndelag før i slutten av mai, så kan ikke bli før det.

Ellers vet jeg ikke om du vet av denne facebook siden eller ikke? De arrangerer i allefall JRT treff i Trondheim på måneds basis :)

Link

Skrevet

Hadde vært kult med et treff med noen JRT ihvertfall. men det går jo an å ha me andre raser hvis det ikke er så mange JRT som er medlem i dette forumet :twitch:

Hvis noen vet av noen som har JRT som ikke er medlem her så er det mulighet for at de kan være med også :)

Skrevet

Heldige dere som er så mange i rasen. Er ikke så mange parson russell terriere at det blir noe miljø i Trondheim iallefall.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Jeg vet at en kompis av meg er med på å arrangere faste JRT treff i Trondheim hvertfall hver mnd.

Det finnes en side for det på FB, men vet ikke helt hva den heter i farta.