Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Du, manglet noen shibaer på utstillingen! Dååårliiiig! :P

PS: 127 av 362 bilder er bare shibaer. :P

Ja, hun fineste blei hjemme for at ikke de andre skulle bli grinete. :lol: Men nei, det er ikke SÅ viktig for meg å pirke i Enerhaugen-eneveldet at jeg setter meg på tog i hundre timer med super-samuraien for å stille henne ut, altså. :)
Skrevet

Svart/hvitt løser alt :D

Jeg pleier å ha farger på bildene mine, men jeg brukte Carl sine innstillinger sånn ca fordi jeg ikke orket å styre med hvitbalansen, så da var bildene s/h og da ble de så stygge om jeg prøvde å ha de i farger :P

Kjempe fine bilder :D

• Like 1
Skrevet

Svart/hvitt løser alt :D

Jeg pleier å ha farger på bildene mine, men jeg brukte Carl sine innstillinger sånn ca fordi jeg ikke orket å styre med hvitbalansen, så da var bildene s/h og da ble de så stygge om jeg prøvde å ha de i farger :P

Kjempe fine bilder :D

Takk, jepp, det gjør det :D Jeg gjorde de bare om til s/h på pc'en, for bildene ble så gule, nesten grønngule, så tenkte det tok seg bedre ut som dette, og det gjorde de :D

• Like 1
Skrevet

Takk, jepp, det gjør det :D Jeg gjorde de bare om til s/h på pc'en, for bildene ble så gule, nesten grønngule, så tenkte det tok seg bedre ut som dette, og det gjorde de :D

Noe gale med fargen der? Åh? :P

lol.jpg

Skrevet

Veldig fine bilder - men hvordan kan dere ha tatt så mange bilder av cockere og goldens uten å få med en eneste flashy flat med meg i andre enden :P :P

Riot; Kan jeg dele bildet av damen med golden med henne? :)