Gå til innhold
Hundesonen.no

Hybel til leie fra mai


Margrete
 Share

Recommended Posts

Da var vi her igjen da :)

Hybel til leie fra mai. Det er en liten kjellerleilighet, te-kjøkken, dusj og do, og stue/sove. Felles inngang

Jeg tar mer enn gjerne i mot hunder, da fortrinnsvis tisper. Trenger du sårt bolig og har hannhund, så skal vi nok få til noe :)

Ta kontakt på pm for mer info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en som averterte her for et par dager siden som trengte leilighet asap pga muggsopp der de bodde nå.

Edit: Her http://hundesonen.no...-trenger-bolig/

Ja så på den, men vi vil ha litt lenger leie enn til juni. Dessuten er nok leiligheten bittelitt for liten til ett par som kanskje ikke er nyforelsket :P Ville veldig gjerne ha huskytispe i kjelleren altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så på den, men vi vil ha litt lenger leie enn til juni. Dessuten er nok leiligheten bittelitt for liten til ett par som kanskje ikke er nyforelsket :P Ville veldig gjerne ha huskytispe i kjelleren altså!

De har den gamle boligen til juni, slik jeg forsto det, men vil gjerne flytte før den tid pga muggsoppen. Står ingenting om at de vil bo begrenset tid det nye stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er på 6000 + strøm.

ca 25 kvatratmeter. ca 15 kvadratmeter oppholdsrom

Herregud for noen priser! (Nei, du overpriser ikke boligen din, det var ikke det jeg mente! )

Her på bygda betaler vi 6500, og det er 160 kvm enebolig (3 sov) +kjeller, med stort uthus, stor hage, dobbel garasje, bruksrett på stranden som ligger 100 meter unna huset (privat strand, altså) og 4,5 mål tomt som vi kan få inngjerdet om ønskelig. Prisforskjeller? Ohyeah!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrete! Jeg kommer flyvende! :frantics:

Haha! Hadde jeg ikke bodd enda mye billigere (grætis, enn så lenge) hos bestevenninnen min, hadde du hatt ny leieboer før du hadde rukket å blunke. De som havner hos deg får jo verdens beste ekstramamma på kjøpet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen priser! (Nei, du overpriser ikke boligen din, det var ikke det jeg mente! )

Her på bygda betaler vi 6500, og det er 160 kvm enebolig (3 sov) +kjeller, med stort uthus, stor hage, dobbel garasje, bruksrett på stranden som ligger 100 meter unna huset (privat strand, altså) og 4,5 mål tomt som vi kan få inngjerdet om ønskelig. Prisforskjeller? Ohyeah!

Vi tek 6000,- pluss straum for 50m2 kjellarleiligheit, og det ligg faktisk ein times køyring frå Bergen, med bortimot null kollektivtilbod, og 3,5km til næraste nokosomhelst. Det er heilt sprøtt, men det er der marknaden er. Vi averterte for 5000, og endte opp med 6000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...