Gå til innhold
Hundesonen.no

Hyttetur påsken


Ane
 Share

Recommended Posts

IMG_260600.jpg

Brøyt koser seg

IMG_263600.jpg

Nora og min kusine, Elisabeth. Gode venner :)

IMG_263900.jpg

IMG_266900.jpg

IMG_267500.jpg

Brøyt og Nora utenfor hytten

IMG_268300.jpg

Brøyt og Nora

IMG_271400.jpg

Brøyt

IMG_272800.jpg

Lillegutt, Brøyt

IMG_273800.jpg

Brøyt

IMG_274000.jpg

Nora og min kusine, Marie. Også veldig gode venner :)

IMG_274400.jpg

Nora og Marie

IMG_276700.jpg

Middagen påskeaften. Ryper, orrhøne og hane. Pappa og bikkjene som har skaffa.

Kommer flere straks.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_278300.jpg

Kjøring med bikkjene. Noras første gang i spann. Gikk utrolig bra, og hun er den som er mest ivrig av alle sammen! Pappa kaller henne bare for huskyen nå. Lille frøken husky!

IMG_279700.jpg

IMG_280600-1.jpg

IMG_282800.jpg

IMG_283100.jpg

IMG_283500.jpg

IMG_284200.jpg

IMG_285400.jpg

IMG_285500.jpg

Det er ingenting å si på iveren hennes hvert fall! Hyler gjør hun også, om de andre får kjøre og ikke henne :P Og om den hun gikk i front med ikke gikk godt nok, så fikk de kjeft! Her skulle det jobbes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_285800.jpg

Sambo snørekjører med Mia :)

IMG_288100.jpg

Brøyt og Vita. Kullsøsken etter Mia

IMG_290700.jpg

Elisabeth og Marie. Kulingene! :)

IMG_293200.jpg

Taiga og Mia. Kullsøsken etter vår avdøde Henni

IMG_293800.jpg

To søsken par :) Sambo på sleden

IMG_296000.jpg

Sambo m/ Brøyt & Vita, Taiga & Mia. Marie snørekjører med Nora ved siden av :)

En veldig kjekk og actionfylt påske! :) Nora storkoste seg med de andre bikkjene. Deres glede var nok noen hakk mindre, da hun til tider kan være en skikkelig klegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder :D Ser ut som dere har kosa dere masse :D

Takk! Det gjorde vi virkelig :) Har hatt sledeabstinenser etter Alta i lang tid. Kjekt å endelig få kjørt litt igjen :)

Det så helt herlig ut!

Det var det! Også var vi veldig heldig med været, med sol hver dag nesten hele dagene :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...