Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp som ikke liker godis?


IdaC
 Share

Recommended Posts

Valpen i hus her liker kun en type godis som jeg har funnet ut. nemlig noe man får kjøpt i sverige!

alle våres når jeg trener de får kjøttpølse eller svenske kjøtt bulllar eller noe sånt.

Men nå har jeg en valp som ikke liker noe av det.

han kan til nød spise mager ost med kylling på tube. men synes den er utrolig upraktisk å ha en stor tube i lommen.

Noen ideer eller oppskrifter på hvordan få han til å like eller noe han liker ?

begynner på valpekurs neste uke og håper virklig på å finne noe han vil ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei? Bruker å legge noen små klatter leverpostei på et papir og tørke det, alltid en slager. :)

For øvrig hadde jeg en veldig kresen hund før Lilli, han lot seg ikke by på noen ting som helst, men når noen kom med elgkjøtt så ble han helt vill! Tror de hadde kokt det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som valp ville ikke min ha særlig mye godis, og han var uhyrlig kresen. Men det var ikke noe problem å gå valpekurs, for jeg og valpen lekte oss god sammen. Jeg hadde flere forskjellige leker som belønningsleker.

Man får kanskje litt ferre repitisjoner med lekebelønning (tar jo litt mer tid) enn de med pølsebitene, men læringsmessig var vi helt der vi skulle være :)

Min hund vokste av seg mye av kresenheten på godbiter forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...