Sebb Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Hei! Jeg vet at det finnes noen emner som tar for seg hundepass i Bergen, men ser at mange er fra 2010. Jeg får en valp i august 2012, og ønsker å undersøke om det finnes noen hundeglade mennesker i bergen sentrum som kunne tenke seg å enten lufte hunden min eller passe den i mindre perioder, dersom det skulle bli behov for dette. Jeg skal få en japansk spisshund, er student med deltidsjobb (spesielt de dagene med deltidsjobb vil det være aktuelt), og bor i solheimsviken på Danmarksplass. Mvh Sebastian Siter
lucy Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Jeg bor i gåavstand fra Danmarksplass, og kan gjerne vaere valpevakt når det passer seg sånn Har en snart 3 år gammel hanne som er veldig grei med valper. Siter
Sebb Skrevet 2. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2012 Så utrolig kjekt! Nå ble jeg glad. hva kan jeg kontakte deg på Evt.? Siter
lucy Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 Så utrolig kjekt! Nå ble jeg glad. hva kan jeg kontakte deg på Evt.? Bare send meg en PM her du 1 Siter
Recommended Posts