mara Skrevet 23. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Ooo, ser på de nå! Ser fine ut:-D Har du handla der før? SÅNN vil jeg ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 8. April 2012 Rapporter Share Skrevet 8. April 2012 Jeg lager hvor lange bånd du vil, i paracord. Det veier "ingenting" og du kan velge farge osv selv http://www.facebook.com/LinnaZooHundeutstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. April 2012 Rapporter Share Skrevet 8. April 2012 Ooo, ser på de nå! Ser fine ut:-D Har du handla der før? SÅNN vil jeg ha! Ikke handlet der nei, men kommer nok til å gjøre det :-D de lager fine halsbånd og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telatusso Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Det er mange ulike typer bånd å velge mellom på nett sider spesielt, og jeg er enig i at de i butikkene som er standard lengde er for korte. De er grei vis en har en hund som ikke vil langt ut i grøften for og gå på do Blir nok bestilt bånd her også i minst tre meter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts