Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Noen soniser som skal innom Sogndal før mai måned og som har mulighet til å ta med syltetøy og saft fra lerum fabrikken? Hovedsaklig ønskes det til østlandet, men det er eventuelt ønskelig med mer sentralt på vestlandet også :-)

Skrevet

Noen soniser som skal innom Sogndal før mai måned og som har mulighet til å ta med syltetøy og saft fra lerum fabrikken? Hovedsaklig ønskes det til østlandet, men det er eventuelt ønskelig med mer sentralt på vestlandet også :-)

Mulig jeg er dum nå, men hva er gæernt med det man får kjøpt på butikken? :icon_confused::lol:
  • Like 1
Skrevet

Har en kompis som jeg regner med kommer på besøk fra Sogndal snart, evt skal jeg dit. Da kan jeg ta med og frakte videre til østlandet i slutten av april, om ingen andre melder seg. :)

Skrevet

Har en kompis som jeg regner med kommer på besøk fra Sogndal snart, evt skal jeg dit. Da kan jeg ta med og frakte videre til østlandet i slutten av april, om ingen andre melder seg. :)

Åh, det hadde jo vært helt supert! Kjører du bil slik at du har litt ekstra plass også? :P

Vi hadde en avtale men den gikk desverre i vasken. Jeg kjører og henter det på østlandet asap om det hadde vært mulig! :D

Mulig jeg er dum nå, men hva er gæernt med det man får kjøpt på butikken? :icon_confused::lol:

Det er ikke sponset (ergo ikke gratis ;) ) for et prosjekt med begrensede midler ;)

Skrevet

Åh, det hadde jo vært helt supert! Kjører du bil slik at du har litt ekstra plass også? :P

Vi hadde en avtale men den gikk desverre i vasken. Jeg kjører og henter det på østlandet asap om det hadde vært mulig! :D

Jeg bor på vestlandet men skal som sagt østover i april. :) Kjører bil. Hvor mye skal du ha, egentlig? Haha..

Skrevet

Jeg bor på vestlandet men skal som sagt østover i april. :) Kjører bil. Hvor mye skal du ha, egentlig? Haha..

EN FULL BIL :D

Neida ;) 2 x 10 l husholdningssaft,9,5 kg med

jordbærsyltetøy og 9,5 kg med bringebærsyltetøy :)

Sender deg PM :)

Skrevet

Jeg kjører mest sannsynlig fra Sogndal (bor rett ovenfor Lerum-fabrikken ;) ) til østlandet (Skiptvet) på lørdag :)

Haukeli, Hemsedal? Hvilken veii? :D :D

Skrevet

Fikk vite nå at det blir trening søndag, så da reiser jeg lørdag :) Pleier å kjøre Hemsedal-Drammen-Skiptvet, hvor på østlandet ville du hatt det?

Edit: Hvis det er dårlig vær, kjører jeg eventuelt Filefjell :)

Skrevet

Fikk vite nå at det blir trening søndag, så da reiser jeg lørdag :) Pleier å kjøre Hemsedal-Drammen-Skiptvet, hvor på østlandet ville du hatt det?

Edit: Hvis det er dårlig vær, kjører jeg eventuelt Filefjell :)

Jeg kunne kjørt fra Lillyhammer og over til Gol - men har bekjente i Særp som skal oppover hit mot slutten av helgen, så skal sjekke litt med dem. Når har du planlagt å komme over, lørdag kveld-ish?

Skrevet

Jeg kjører fem og en halv time (seks timer når det er i Sarpsborg) for å delta på LC-treninger med whippeten min, da blir fem mil rett borte i svingen ;) Men avstander blir litt annerledes når en bor på vestlandet ;)