Gå til innhold
Hundesonen.no

hund savnet trondheim


hundevenn
 Share

Recommended Posts

Håper noen kan hjelpe! Vorsteher-tispe forsvant i går ettermiddag på Byåsen. Vi så henne på Breidablikk, og etterpå på Havstein, men klarte ikke å lokke henne inn. Hun er ikke kjent i området, da vi bare var på besøk.

Hun er tynn, veldig sky, og løper fort! Mørk brun, med blått halsbånd.

Var ute og lette etter henne hele ettermiddagen/kvelden, uten hell. Fikk en telefon fra Falck kl 22, at noen hadde observert henne ved Stavne. Trålet området i en time uten resultat.

Hvis noen observerer henne, ville jeg blitt veldig glad om de ringte politiet på 73 89 90 90

eller Falck, på 73 95 78 50, mobil 94 00 69 51

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg tror jeg kan ha sett henne i går, ved Theisendammen i sekstida. Var i alle fall ei mørkebrun tispe på ca vorsteh-str som hadde fryktelig lyst til å gå ut på isen, så jeg sto på andre siden av dammen med hjertet i halsen - uten mulighet til å komme meg på den andre siden. Hun løp videre oppover i skogen etter noen minutter. Grunnen til at jeg veit det var ei tispe er at jeg var på tur med hannhunden min, som på flere hundre meters hold skjønte at det var ei lekker tispe ;)

Edit: Er mye på tur i området, så hvis jeg ser henne igjen sier jeg ifra med en gang :) Skal jeg prøve å lokke henne til meg, eller kommer hun til å bli skremt og løpe vekk tror du?

Endret av Pim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg tror jeg kan ha sett henne i går, ved Theisendammen i sekstida. Var i alle fall ei mørkebrun tispe på ca vorsteh-str som hadde fryktelig lyst til å gå ut på isen, så jeg sto på andre siden av dammen med hjertet i halsen - uten mulighet til å komme meg på den andre siden. Hun løp videre oppover i skogen etter noen minutter. Grunnen til at jeg veit det var ei tispe er at jeg var på tur med hannhunden min, som på flere hundre meters hold skjønte at det var ei lekker tispe ;)

Edit: Er mye på tur i området, så hvis jeg ser henne igjen sier jeg ifra med en gang :) Skal jeg prøve å lokke henne til meg, eller kommer hun til å bli skremt og løpe vekk tror du?

Hei, takk for svar. Det kan ha vært henne, det er ikke godt å si. Men jeg tror ikke hun ville gått ut på isen, siden hun ikke er særlig glad i vann..

Hun er sky, redd, og jeg aner ikke hvor hun kan ha tatt veien.

Hvis du skulle se henne igjen, så prøv gjerne å lokke henne til deg. Hun hører hjemme i et hundespann, og kan godt ha løpt langt..

Jeg skal kjøre en tur opp dit i ettermiddag og se. Har allerede vært på Byåsen Butikksenter og rundt der. Samt Ila, Stavne, Breidablikk, Sluppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...