Krilo Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg kjøpte en slik sak til Leo her om dagen http://www.dogman.no/media/catalog/product/cache/3/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/3/3/333620.jpg og den var super duper uber kul! Vi lå på rygg, rullet, kastet opp og frem og var helt i hundre! Men den tynne flasken som er inne ble jo ganske fort klemt sammen slik at den ikke lager sånn morsom knitre lyd lengre. Men stoffet og alt var veldig bra, så skulle gjerne funnet en som lignet men som var mer holdbar på lyden, evt en som hadde tynn pipelyd inni, for det er også himla gøy! Er det noen som tilgeldigvis vet om noe sånn og hvor man får tak i? Jeg leter meg blind på nettet, og finner alt annet jeg ikke skal ha nemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Kong tugga wubba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 13. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Kong tugga wubba! Supert! Har ikke sett den før, enda han har en del andre kong leker.. Da skal den bli bursdagsgaven hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Haha. Husker vi var på fellekjøpet og kjøpte sånne til alle hundene i jula. Siden de var superbillige. Vi var ganske forbausa når alle hundene elsket de. De ser jo ganske teite ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 13. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Haha. Husker vi var på fellekjøpet og kjøpte sånne til alle hundene i jula. Siden de var superbillige. Vi var ganske forbausa når alle hundene elsket de. De ser jo ganske teite ut Hehe, har sett de henge der og tenkt jaja, det er jo også noe.. Også skulle jeg ha noe annet, også bare fulgte det med meg en sånn ut av butikken, kosta jo bare to 20 kroninger... Og jammen var ikke det noe av det kuleste da får teste ut wubban om den holder på lydbråket litt lengre enn den tynne flaska inne den fra fk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 I dag fikk de Kong Wubba Ballistic i posten også, og de var aaartige! Og piper. Og virker solide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts