Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Guest Yellow
Skrevet

Kan du ikke bare høre med CM design, Kifani osv. om å sende inn så det får ordnet? Gjør nok det så lenge de får penger for det, tenker jeg.

Red: Når det forresten er slik justering, kan det bli vanskelig å sy på fôr, da blir den ikke justerbar lenger iallefall.

Skrevet

Red: Når det forresten er slik justering, kan det bli vanskelig å sy på fôr, da blir den ikke justerbar lenger iallefall.

Poeng! Men når jeg får den spesialsydd trenger jeg jo ikke rare justeringsmuligheten heller. Kan kjøpe en vanlig justerbar en til å ha utenpå dekken.

Mente jeg hadde sett noen som laget sele, det var kanskje Kifani det? Men det var vel en Y-sele (halvnome?) Og jeg vil ha H-sele med ring foran på brystet og bak i nakken. Shipper avgårde en forespørsel jeg. Takk for hjelp begge to!

Skrevet

Vi i CM Design lager kun sånn enkel sele. Men kifani har mye bredere utvalg , så jeg ville hørt der :D

Jeg har shippet forespørsel til Sverige, Minxdesign. Hun har så fiiiiiiine stoffer! Men skal sannelig høre med Kifani også. Will do :) tusen takk :)

• 2 weeks later...