~Marlene~ Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 hva syns dere? bilder har dere sett da, begge ørene står helt fint :mrgreen: hva er deres mening å dere med papillon hvordan ser hun ut rasetypisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Nå er det ingen eksteriørdommere her såvidt jeg vet, så ingen kan vel egentlig uttale seg om hvordan hun ser ut, jeg syns du bare skal stille henne, er morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Der var du inne på noe... Vi burde få inn en ekstriør dommer her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Skader jo ikke å prøve deg på utstilling da Jeg kan ikke rasestandaren til papillonen, og du har vel egentlig ikke lagt ut bilder som viser henne fra best mulig måte... Så det blir litt vanskelig å bedømme om du har noen sjangs... Uansett så bør du vel slanke henne litt, siden hun hadde blitt litt tykk... en tykk hund har ikke optimale bevegelser, og den vil får trekk av dommeren på grunn av overvekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar