Tøfflus Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Flinke Ida, din tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Nei og nei. Får ta noe nært i tid, da. Hvem er det som nesten hver kveld forteller oss at hun skal legge seg med en koselig godnatt melding i AN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Pipppin&Symra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Pipppin&Symra Jaaa. Nå er det din tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Madammen da... Ikke sånn: men sånn skal du gjøre i tråden nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Måtte tenke litt: Hvilket nick har en Pekingeser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Var ikke Zima ganske liten også, eller husker jeg helt feil? Hmm, mulig det? Men da var det vel kanskje Silje som hadde henne? Jeg kan bare huske at Ingvild hadde Knott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Flirer godt av denne tråden Forøvrig så har jeg ikke pupper nok til at de detter ut av noe som helst, og pølsetrikset er videreført, men jeg finner ikke dokumentasjon på annet enn opphavet til det: Moro å følge med litt her altså, og mimre litt, men jeg har ikke tid til å svare, for da må jeg jo finne nye spørsmål også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Hehe om flere adopterer det trikset, blir det mange stilige damer i drakt som tafser på seg selv i utstillingsringene fremover. (Det med pekingeseren var ikke lett.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 gjort det ganske lenge egentlig, er jo kjempeenkelt når draktene ikke har lommer. Jeg tenkte på det når jeg stod i grunnen med Kortis i høst, når snuten hans var plutselig inni drakten at det så kanskje ikke så smart ut alltid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Stikkord - vondt å bli bitt av. Sånn, da må Madammen pusse tanna og finne senga si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Hehe om flere adopterer det trikset, blir det mange stilige damer i drakt som tafser på seg selv i utstillingsringene fremover. (Det med pekingeseren var ikke lett.) Kanskje flere menn begynner å fatte interesse for utstilling da ååå jeg vet egentlig svaret! Men jeg husker det ikke. Så da vet jeg det vel egentlig ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Du kan faktisk bli spist opp dersom de der rotter seg sammen til en hel flokk. Tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Du kan faktisk bli spist opp dersom de der rotter seg sammen til en hel flokk. Tror jeg. Puppe-grafse damene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Puppe-grafse damene? Jaaaa, rope på nicket "Puppe-grafse damen(e)" Nei, frøken Pagola, det var feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jaaaa, rope på nicket "Puppe-grafse damen(e)" Nei, frøken Pagola, det var feil :lol: :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Piraya! (noen andre kan komme med et nytt spm, min hjerne funker ikke helt på denne tiden av døgnet ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Måtte tenke litt: Hvilket nick har en Pekingeser? Piraya! Åneiii! Endelig noe jeg kunne svare på også og så var jeg for treig til å scrolle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Åneiii! Endelig noe jeg kunne svare på også og så var jeg for treig til å scrolle! Men nå skal du jo få finne på spørsmål, likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Var ikke Zima ganske liten også, eller husker jeg helt feil? Hmm, mulig det? Men da var det vel kanskje Silje som hadde henne? Jeg kan bare huske at Ingvild hadde Knott Jo, eller, hun var vel rundt åtte måneder og Silje hadde henne da. Fine hundene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Siden ingen har kommet med et spørsmål, så stiller jeg et Hvem var på soneleiren i Rogaland i 2007? Jeg trenger bare navn på de som var der. Totalt 11 stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Ingvild, Marthe, Carina, Silje, Wigdis, Betty, TJ, Carinas to lillesøstre, Emilie ooog ... Uæææ, hvem har jeg glemt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Ingvild, Marthe, Carina, Silje, Wigdis, Betty, TJ, Carinas to lillesøstre, Emilie ooog ... Uæææ, hvem har jeg glemt?? Jeg må innrømme at jeg glemte søstrene til Carina, så da var vi 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Jeg så at ei som het Cecilie som var venninnen til Wigdis var med, og SD ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Jeg må innrømme at jeg glemte søstrene til Carina, så da var vi 13 Bah, enda flere å huske på. Men tror SD og Cecilie var riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts