Djervekvinnen Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Jeg skal vise frem back on track dekkenet og snakke litt om det idag når vi skal ha produktanbefalings kveld i hundeklubben. Men det er 2 ting jeg ikke helt skjønner som jeg burde vite: - Hvorfor kan ikke gravide dyr/mennesker bruke dette? - Hvorfor regnes dette som "doping" i Sverige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Slik jeg har skjønt det. (det står noe om det inne på SKK et sted) så er den ikke lengre på dopinglisten. Det var noe med at årsaken til at den sto der var markedsføringen til BOT. De reklamerte med så god virkning av bruken at SKK var nødt til å legge den på dopinglista. BOT har nå fjernet det de tidligere skrev om dekkenet og den står ikke lengre på doplista. Vet ikke hvorfor gravide ikke kan bruke det. Må være noe med at den fører til økt blodgjennomstrømming kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts