Gå til innhold
Hundesonen.no

Maritas EFIT 1. mars


MaritaS
 Share

Recommended Posts

Da var det en ny måned. Jeg hadde akkurat sovner når vekkerklokka ringte fem på tolv og fortalte meg at det skulle være EFIT når jeg våknet.

Picasa kutter av halvparten av bildene enkelte ganger, men orka ikke fikse på det.. dette er jo ikke en fotoskill-konkurranse akkurat :)

Anyways, klokka ringer 05:50 og jeg må dra med meg hunden ut på stua. Ca klokka seks kommer jeg ut av badet og ser en liten tass som er sånn halvveis klar for morgentur. Legg merke til den kule lua jeg har i bakgrunnen, som jeg desverre ikke har turt å bruke ute enda:

IMAG1851.jpg

Ca klokka syv er vi kommet inn døra igjen (han bruker veldig lang tid på å finne perfekt bæsjested, også må vi jo leke litt på gresset, og leke by-agilityhund og bare bare.. før vi kommer hjem igjen). Jeg spiser frokost og sjekker facebook. Juicepakken min er veldig optimistisk:

IMAG1852.jpg

Ca klokka litt over åtte sitter jeg og Anja på bussen på vei til skolen:

IMAG1854.jpg

Sånn rundt klokka ni sjekker vi lymfekjertlene til en beagle:

IMAG1855.jpg

Og sånn ca klokka ti sjekker vi det meste på en av skolens katter.. vi klarte ikke å høre pusten eller hjertelydene for den ville ikke slutte å male. Fikk lyst på ragdoll, jeg.. aldri møtt en så tålmodig katt i hele mitt liv:

IMAG1856.jpg

Nå er klokka litt før 11 og jeg sitter på bussen hjemover:

IMAG1857.jpg

Sånn rundt klokka tolv er Kuma atter en gang klar for å gå ut. Denne gangen møtte vi ei britisk dame med en shih tzu som så ut som pels med litt hund på. Stod i ca ett kvarter å pratet (sjelden jeg møter folk som kan engelsk) før vi gikk videre hver vår vei:

IMAG1861.jpg

Rundt ett er jeg irritert på meg selv som ikke klarer å holde turene på under en time, nå har jeg bare en halvtime å lese på før jeg må til skolen igjen:

IMAG1862.jpg

Halv to har klokka blitt nå og Kuma ser på meg med et blikk som sier "hvordan kan du dra fra meg når jeg har auau i øyet?":

IMAG1863.jpg

På skolen glemte jeg helt å ta bilder, men vi så bare på røngtenbilder og en film om røngtenmaskiner..

Klokka 17 er Kuma så glad for å se meg igjen at han føler for å spise litt mat:

IMAG1866.jpg

Rundt 18 har jeg bestilt pizza og jeg sjekker facebook og leser litt mer skole mens jeg venter på at den skal komme:

IMAG1867.jpg

Sitter ved datan fram til ca klokka 22. Da vekker jeg Kuma og sier at nå må vi ut en tur igjen! Han synes heller vi bare kunne droppet kveldsrunden og heller gått rett til sengs:

IMAG1870.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...