Gå til innhold
Hundesonen.no

Manger 25-26 februar


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Kritikken til Laffen (litt sen, men her er han iallefall...):

"Middel stor mask. hode m. bra profil, mørke øyne, middel long hals, bra rygg litt rett kors. Kunne hatt litt mer vinkler foran og bak. Bra stamme, men trenger mer volum og masse. Bra pels. Med litt høge strømper på forbena. Trenger mer bredde i fronten. Litt kort i steget bak. Med høg hale."

Analyser i veg :ahappy: .

Takk for kritikk! Nå har jeg jo ikke sett Laffen, men mye av dette er jo utviklingsting. Ut fra hva jeg så han satte opp, høres det ut som han liker en kompakt type, men at han er streng på tegninger, og opptatt av haleføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kritikk! Nå har jeg jo ikke sett Laffen, men mye av dette er jo utviklingsting. Ut fra hva jeg så han satte opp, høres det ut som han liker en kompakt type, men at han er streng på tegninger, og opptatt av haleføring.

Ja, oppdrettaren overhørde han seie "jag tycker inte om dom høga halerna" då ho var på veg inn i ringen med sin hund. Dei fekk likevel excellent, så det verkar jo ikkje som han var urimeleg, men klarer å sjå forbi personlege preferanser og fokusere på heilheita :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...