Tinkie Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Jeg tenkte vel egentlig ikke så langt opp og bak, mer her. http://kart.gulesider.no/m/92rTT Der ble det riktig. På hybridfotoet ser du hva som faktisk er parkeringsplass Siter
HeleneFS Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Eg e med... men håper dette er et sted eg kan slippe bikkja, for hvis det er snakk om båndtur står eg over... sånn gjør ikke vi Siter
Quintinus Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Det er nesten der vi gikk Helene... :-) Dårlig med muligheter for frislipp om dere går opp svingene i Munkeboten. Men er noen stier inn i skogen som er super - vi går der ofte :-D Går der som vi gikk hin dagen, opp mot fjellet, ned i munkebotsvingene og videre opp mot Sandviksfjellet. Det er en tur hvor hundene kan gå uten bånd 80 % av turen :-) Siter
OlavEmil Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Då er du med og viser veg, Quintinus? Siter
Quintinus Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Ååå, jeg er syk så kan nok ikke være med... Siter
MegaMarie Skrevet 16. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Jeg vet ikke hundreprosent om jeg blir med eller ikke. Skal se om jeg får gikk dere en lyd før dere er på parkeringsplassen og venter, men om jeg glemmer meg, så vet dere ihvertfall at det ikke er sikkert jeg kommer og da trenger dere ikke å vente. Siter
HeleneFS Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Marie, jeg vil vite om du skal være med før jeg sier at jeg skal være med.... jeg går ikke på tur med totalt ukjente mennesker Siter
Tinkie Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Åh, men bli med da folkens, jeg kjenner jo INGEN av dere! Det er også flott om det ikke BARE kommer en berner sennen og oss, siden Kuro ikke er så stor Siter
OlavEmil Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Eg kjenner heller ingen om ikkje Marie kjem, det gjer vel ingenting? Eg kjente ingen første gong eg var med på sonentur heller, og då var vi nesten ti stykk. Men skulle ikkje Synnøve og Gunnhild vere med? No skal eg køyre frå Åsane til Bergen, ut att til Arna, så inn att til Sandviken. Mogleg eg blir litt for sen, men eg kan nåast på 957 92 646. Ikkje gå utan å høyre om eg er langt unna! 1 Siter
Tinkie Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Da lagret jeg nummeret ditt, OlavEmil. Her skal alle vera med! Siter
Synnikken Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Ble ikke med, 1 drittvær 2 langt herifra. Siter
Tinkie Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Nei, vi oppdaget det. Det ble bare OlavEmil og meg. Så nå har jeg en klissvåt, kjempefornøyd valp her som har fått igjen troen på store hunder 4 Siter
Synnikken Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Ingen vits for meg når jeg må bytte buss to ganger, da blir det for mye kav til at jeg gidder Siter
Tinkie Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Hehe, nei, jeg skjønner den. Neste gang! Siter
MegaMarie Skrevet 16. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Så bra dere hadde det kjekt! Jeg fikk endelig med meg min kjæreste på tur, så jeg grep sjansen til å gå med han istedenfor. I tillegg til at jeg hater å kjøre i rushen og gjør alt for å unngå det Siter
Tinkie Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Haha! Jeg prøvde å få med meg kjæresten på denne turen jeg, men det var visst ikke snakk om Jeg er med på tur igjen neste uke! Bare jakka og skoene mine rekker å tørke først. Siter
OlavEmil Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Takk for turen . Vi hadde ein kjempekoseleg tur, vi, sjølv om det vart VEL vått på slutten. Håpar klærne er tørre att til neste veke, då... Siter
Tinkie Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Hahaha, ja, det håper jeg også. Jeg kunne bokstavelig talt tømme vann ut av skoene da jeg gikk ut av bilen din, haha! Nå har Kuro først ligget i stolen. Og så skulle noen sitte i den, så da løftet samboer ham over i sofaen. Og så ville samboer ligge i sofaen, så da la han Kuro på brystet sitt. Vanligvis så liker ikke Kuro å bli herjet med og løftet rundt, men nå bare strakte han seg så laaang han var og la seg på ryggen oppå brystet til sambo. SLITNE lilletroll! 1 Siter
HeleneFS Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Så kjekt at dere hadde det fint, for min del dukka det opp tilbud om agility innetrening, så jeg prioriterte det i drittværet Men i morgen kl 14 skal jeg gå opp løvstakken fra Langeskogen, heng dere på den som vil... men jeg går ikke helt til topps, bare frem til klatre-delen begynner. og om det høljer ned er det avlyst Siter
Tinkie Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Passer dårlig, får besøk i morgen, og da er nok turskoene mine fortsatt våte Siter
Bergenslabb Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Møtes dere til faste tider og på faste steder? Jeg er ny her, men vil gjerne treffe andre med hunder i Bergensområdet. Har en strihåret dachs på ti måneder som har godt av å leke med andre hunder. Naboene har en langhåret dachs som han leker med av og til, men vi kjenner ingen med hunder og derfor har han aldri hatt noen faste lekekamerater. Han har fått leke med en rekke hunder den siste tiden, og leker stort sett fint med de fleste. Unntaket er små valper. Valper som ikke er så mye mindre enn ham (han er ni kilo - med korte dachsben) og som gir beskjed hvis han går over streken har han lekt fint med. Siter
OlavEmil Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Ikkje noko fast, nei, vi berre legg ut her i tråden (evt ny tråd, men under Bergensforumet) og avtalar frå gang til gang . Siter
Recommended Posts