TrudeM Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Skrevet 8. Februar 2012 Er det noen her som kan være behjelpelig med info om hvordan man starter en raseklubb? Siter
Pringlen Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Skrevet 8. Februar 2012 Først må dere danne et styre, lage formål og vedtekter for klubben. For å søke godkjenning i NKK kreves det også minimum 50 betalende medlemer. Sånn kort sagt. Lovnormal for klubber skal finnes på NKK's sider. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.