Gå til innhold
Hundesonen.no

Gode, myke leker (noe alá flyteleker)?


Recommended Posts

Noen som har tips til gode og myke leker, gjerne med en pip inni? Pøbel er innmari glad i de, og lykken er å ha de med ut og apportere hele dagen. Men jeg finner ingen særlige? Tips? Eller kanskje noen av dere har noen dere har gått lei, som kanskje vil selge? :)

Og den trenger ikke koste allverden, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er akkurat sånn du tenker på. Men vi har kjøpt en lang, stygg and (?) i dyrebutikken med pipelyd i. Så snitter vi den opp og legger en tennisball inni så den er tung nok til å bli kastet. Monti er veldig glad i den kontra mange andre leker fordi de er så lette å ha dralek med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til gode og myke leker, gjerne med en pip inni?

Kong sine pipeleker finnes med pels og "blekksprutarmer" nederst, som f.eks. denne (bare at den er i tøy, ikke pels som vi har) Den er veldig populær hos min hund, men det går mer på at jeg får nok av pipelyden ganske raskt, hehe...Men dersom du ikke har noe i mot den slags lyder fra lekene, er det en super leke!

De såkalte Skinneeez er utrolig populære blant hunder, og de er med pipelyd i hodet.

Her er Skinneeez i ballform med hale og pipelyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong sine pipeleker finnes med pels og "blekksprutarmer" nederst, som f.eks. denne (bare at den er i tøy, ikke pels som vi har) Den er veldig populær hos min hund, men det går mer på at jeg får nok av pipelyden ganske raskt, hehe...Men dersom du ikke har noe i mot den slags lyder fra lekene, er det en super leke!

De såkalte Skinneeez er utrolig populære blant hunder, og de er med pipelyd i hodet.

Her er Skinneeez i ballform med hale og pipelyd! :)

Den kongsaken virket genial! Fant noen store på ebay - greit med litt størrelse, tenker jeg. Skinneeez har han (etterligning, i så fall), men jeg ser ikke for meg at de er no' særlig i snøen eller på vann. :lol: Men takk for tips, trooor det blir den kongsaken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...