Jankaa Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Sakset fra Facebook, skrevet 03.02.2012 kl 03.00 May Holmli Dette er det største mareritt. Fine, snille gode Lizamora mi døde i natt, og hun har 7 små valper som savner moren sin. Er helt skjelven og klarer ikke å skrive, er vel i sjokk ennå. Er det noen der ute som har ei tispe som har valper, som kan ta noen av valpene. Eller som har ei tispe som har mista valpene sine? Håper dere kan dele dette, og er sååå glad for alle som eventuellt kan hjelpe.Valpene er 3 dager gamle. Ta kontakt med May på tlf. 95168240 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Håper det ordner seg for valpene. Men kanskje lurt å skrive hvor de holder til og hvilken rase det gjelder? Kjenner dessverre ingen som potensielt kan hjelpe selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Ja, jeg tenkte det selv. Kjenner ikke vedkommende, men skal se om man finner ut noe hvis man googler litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Det ser ut til å være leonbergervalper. Sted har jeg ikke funnet enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Verdalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Uff stakkars, får håpe de finner noken som kan hjelpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Det ser ut til å være leonbergervalper. Sted har jeg ikke funnet enda. Det er leonbergervalper ja, syv stykker. Huff, skikkelig tragisk hele greia. Flott og trivelig hund de har mistet, og syv valper uten mor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Leste nettopp på Face at de hadde funnet amme til valpene. Om det stemmer eller ikke kan jeg ikke gå god for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Det stemte ikke tidligere i kveld i allefall. Ei bekjent av meg kontaktet henne, og det var ikke noe hjelp enda da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Uff så trist...hoppas dem får hjälp snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts