Gå til innhold
Hundesonen.no

Marte og Kiwi sier hello to dogzone! :D


LadyBird86
 Share

Recommended Posts

Hei her er vi, voff voff! :-)

- Og vi er to damer; en dame på 25 år og en liten frøken på 10 mnd som lever sammen i Trondheim. Jeg fant hundesonen.no i går og syntes øyeblikkelig at dette var en genial side. Jeg har lenge lett etter en side hvor jeg kan komme i kontakt med andre hundefolk, og hvor jeg kan snakke med andre om ting som omhandler hund.

KIWI er en nydelig krysningshund. Oppdretteren påstår at hun er en blanding mellom labrador og golden retriever, men jeg er litt usikker ifht fargene hennes. Søskenene hennes var helt golden-gule. Men hun har uansett lynnet til begge de to rasene, er snill, imøtekommende og veldig tillitsfull til både fremmede, barn og hunder. Hun er ekstremt leken, men samtidig en veldig rolig hund som lett slår seg til ro på nye plasser. Hun er nysgjerrig og lurer veldig på ting hun ikke vet hva er, som søppeldunker i mørket, store steiner etc. En utrolig komisk hund! :-D

Jeg og Kiwi har nettopp flyttet for oss selv etter at jeg ble singel rett før jul, og det dukker opp mange utfordringer i den sammenheng, nesten hver dag. Jeg jobber 75 % som sykepleier og har dilemmaer med å få nok tid til Kiwi. Håper jeg kan få noen tips og gode råd her inne på denne siden hvordan jeg kan løse den knuten :)

Hilsen Marte og Kiwi <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, velkommen hit!

Nydelig hund! Ser ut som den har noe annet i seg også ja, pga tegningene :)

Hihi, ja det er litt vanskelig å vite, i grunn.. Så faren, og det var en ren, svart labrador, men har ikke sett mammaen.... Men som sagt, de andre valpene var helt gule.. Veldig rart, men det betyr ingenting for meg, men hadde vært morsomt å visst, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja det er litt vanskelig å vite, i grunn.. Så faren, og det var en ren, svart labrador, men har ikke sett mammaen.... Men som sagt, de andre valpene var helt gule.. Veldig rart, men det betyr ingenting for meg, men hadde vært morsomt å visst, ja :)

Ja, er litt artig å vite sånt :D Kan være mye rart som er iblandet, er endel hunder om har black & tan tegninger.

Skikkelig vakker da :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...