Guest Stella Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Ja, som overskriften sier søker jeg "hundefolk" og treningskompiser når jeg flytter fra Oslo til Solør (Våler). Et stort mål etter flyttingen er å bli mer aktiv på hundefronten, og det er agility, rallylydighet, lydighet og freestyle/HTM som er interessefeltene. Har lærevillig og sprudlende dvergpuddeltispe på 3 år, som hittil har vist at hun elsker agility og fungerer fint også i freestyle (gått kurs i begge). Hund nr. 2 kommer i hus i løpet av året, denne også en dvergpuddel, mulig mellom. Noen som vet det er noe aktivt hundemiljø i Elverum, Flisa el. omegn? Siter
Heidi og Kalizi Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 http://elverumhundeklubb.com/ Er en aktiv hundeklubb iallfall.. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Ja, som overskriften sier søker jeg "hundefolk" og treningskompiser når jeg flytter fra Oslo til Solør (Våler). Et stort mål etter flyttingen er å bli mer aktiv på hundefronten, og det er agility, rallylydighet, lydighet og freestyle/HTM som er interessefeltene. Har lærevillig og sprudlende dvergpuddeltispe på 3 år, som hittil har vist at hun elsker agility og fungerer fint også i freestyle (gått kurs i begge). Hund nr. 2 kommer i hus i løpet av året, denne også en dvergpuddel, mulig mellom. Noen som vet det er noe aktivt hundemiljø i Elverum, Flisa el. omegn? Heisann! Jeg bor på Flisa om du vil ha en treningskamerat Vi trener lydighet, men er gjerne med og trener litt andre grener også Siter
tm100021 Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Solør hundeklubb er veldig hyggelig jeg er med på trening og treff forresten! 1 Siter
Guest Christine Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Ser på sidene til Elverum hundeklubb at det er agilitytreninger på onsdager når det er forsvarlig å bruke hindrene. Vil det si at de ikke har trening innendørs på vinteren? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Ser på sidene til Elverum hundeklubb at det er agilitytreninger på onsdager når det er forsvarlig å bruke hindrene. Vil det si at de ikke har trening innendørs på vinteren? Det vet jeg ikke, men spør. De har egen side på FB, jeg er medlem der og på Hamar sin hundeklubb. Greit å følge med på hva som skjer Siter
ElleBelle Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Jeg er med på trening og treff Har nettopp begynt å trene lydighet. Siter
Recommended Posts