Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• På mandag ble faktisk Shero hele 12 år gammel. Han mener at gamle hunder ikke trenger å høre mer enn de vil. Han har også, i tillegg til å bjeffe på alt, begynt å bjeffe på ingenting. Men fremdeles ung i sinnet og elsker å leke.
    • Spurte aldri etter tips jeg luftet frustrasjon 😅 han begynte just læringen når jeg skrev og det var bare starten av turen med en unghund😅 men ja han lærte fort på under en uke kanskje når jeg bare dreit litt i naboen og trente. Må legge til at han heller ikke har bodd her lenge da han er omplasseringshund så man må ikke bare tenke ting før man vet alt 😊 har trent flere hunder til og gå i bånd og det er imidlertid hva de lærer av og det var det som funket på han. Min gamle hund lærte ikke sånn men det er jo personlig 😊 setter pris på dere tar dere tid til og skrive så masse uansett da! Vist dere har tips til kattejaging tar jeg det i mot 😂 det er våres store prosjekt i livet 😂 prøver og rose han når han er rolig men med engang belønningen er borte er også hunden rett med katten 😅  
    • Kan vi ha en unghund tråd hvor vi kan støtte hverandre og uten å rakke ned? Regner med vi er flere i den fasen av hundens liv 😅 jeg har hvertfall en på 1 år som har begynt og jage kattene og som løper ned alle og lukker ørene frem til godiset er på plass 😂 holder på å bli gal gleder meg til det går over 😂 noen fler innlegg samme båt? Når pleier rampetiden og gå over på schæfer? Fikk han får under 2 mnder siden og han har lært super mye men noen ting tar lenger tid en andre ting😅
    • Grattis med cert🤩🤩
    • Åh så hyggelig!! Gratulerer så masse❤️🥳
  • Opprett ny...