Zera Skrevet 19. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Gratulerer med veldig fine resultater! Hun er veldig, veldig fin Tusen takk Og, jaa Hun er skikkelig pen Gratulerer med opprykk!! Enig! Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 23. September 2013 Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 For ei pen jente du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 23. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 For ei pen jente du har Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 25. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Da har jeg satt meg ned og lastet opp litt flere bilder til Photobucket. Siden de nyeste bildene fremdeles ligger på minnebrikken i kameraet, så blir det bilder fra sensommer og høst ENJOY! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Herlige bilder! Gleder meg til den tiden av året igjen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Hærlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 13. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Zera min ble 3 år 01.07.2014. Min nydelige jente <3 Hun har også fått seg en "lillesøster". Adoreas Red Isis - "Isi" til daglig, som jeg har på fôr for Kennel Blazing Sun. De er veldig søte sammen I går, 12.07.2014, var vi på lydighetsstevne på Vålerbanen. Vi stilte i klasse 2 for andre gang, og jeg var veldig spent. Det var ganske varmt, og jeg merket at Zera var noe preget av det. Hun slet litt med å finne ruta, men annet enn det syns jeg hun jobbet kjempebra! (og er jo ikke noe rart hun ikke vet hvor ruta er når vi nesten ikke har trent på den ). Jeg hadde ingen formening om hvordan det hadde gått poeng-messig, jeg ser ikke på poengene, men konsentrerer meg om Zera når jeg er i ringen, og var spent på om jeg hadde greid 1. premien. Den siste hunden som gikk var kjempeflink og jeg var sikker på at det var 1. plassen. Så når vi stod på premieutdelingen så jeg at det var 2 ark med rød sløyfe, og jeg jublet inni meg når jeg ikke enda hadde blitt ropt opp og det kun var to ark igjen. Jeg var så klar for at det var jeg som skulle bli ropt opp som nr. 2, og begynte faktisk å gå før jeg fant ut at det ikke var mitt nr han hadde ropt opp Vi fikk 1. premie og 1. plass av 12 deltakere. Igjen! Jeg kan ikke tro det. Zera er den beste <3 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 For en herlig hund du har. Nesten så jeg tror jeg må ha toller igjen Lykke til med fôrhunden, også. Hun var også veldig pen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 13. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 For en herlig hund du har. Nesten så jeg tror jeg må ha toller igjen Lykke til med fôrhunden, også. Hun var også veldig pen! Ja, hun er virkelig helt fantastisk. Nesten så jeg får tårer i øynene når jeg tenker på det <3 Takk, foreløbig er hun bare en liten ramp, men også veldig god, kosete, tøff og meget bra avknapp! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Wow, gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelina Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Så nydelige de er. Tollere er så nydelige. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 13. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Wow, gratulerer så mye! Takk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 15. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Gratulerer Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2014 Gratulerer så mye, Suzanne! Dere er kjempeflinke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 16. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2014 Gratulerer så mye, Suzanne! Dere er kjempeflinke! Tusen takk, det var kjempemoro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts