Castella Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Da min eldste gikk på Eukanuba bæsjet hun metervis.... Etter vi begynnte å fullfore på V&H kom det kun en klump om dagen.. og hun var mye bedre i magen... Vel...over til poenget Vi har nå byttet fra V&H valpefor (selv om hun er voksen ja) og over til V&H med laks og jeg har merket av mengden avføring har økt betraktelig.... nå har hun begynnt å bæsje 4 ganger om dagen igjen! dog ikke metersvis... Jeg trodde ikke at et bytte ikke ville føre til å store forandringer..det er jo ikke som det er med korn og dritt i Lakse versjonen... ??? Det skal jo ikke være store forskjeller mellom valp og laks, kun litt egg osv... Siter
Castella Skrevet 24. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Forresten...en klump om dagen, bedre i magen, det rimer Siter
Kaja Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Jeg varierer mellom alle V&H typene på mine, merker noe forskjell på bæsjen men ingen slår når de går på tørrfor for å si det slik! Siter
tulip Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Det er nok levra som gjør det, valpefôret har ikke lever. Lever virker lakserende i store mengder, så nå i beg vil hun gå oftere på do til kroppen er tilvend levra. Jeg opplevde det omvendt med Oabba når hun beg på rått, hun dreit en gang om dagen maks, helst annenhver dag.. Nå er det hver dag, som oftest to ganger om dagen. Siter
Castella Skrevet 24. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Det er nok levra som gjør det, valpefôret har ikke lever. Lever virker lakserende i store mengder, så nå i beg vil hun gå oftere på do til kroppen er tilvend levra. Jeg opplevde det omvendt med Oabba når hun beg på rått, hun dreit en gang om dagen maks, helst annenhver dag.. Nå er det hver dag, som oftest to ganger om dagen. Aha! Tusen takk Siter
Recommended Posts