KiBra Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 http://www.zooprodukter.no/default.pl?showProduct=94&pageId=176 Skulle hatt tak i et sånt dekken/dress til Jack russelen min. I dette snølandskapet sliter lillegutt når vi går tur i skogen, får ofte små sår på testiklene og litt sår under magen. Har dette dekkenet til settern og det er genialt;) kontaktet produsenten av produktet, og de sa at de laget ikke til så små hunder pga slitasjen på produktet når hunden var så kort i beina. Dermed lurer jeg på om noen har noen andre tips til dresser som beskytter godt. Har vurdert Hurrta pro sin fleece dress, men ser den er åpen under magen, frykter at det samler seg snø innunder den også siden den er åpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Hurrta sin er jo ikke åpen sånnsett, men litt åpning må det jo være til snoppen? Har ikke hunden din snopp så syr du bare på en flapp der så er problemet løst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 jeg har hurtta sin fleecedress til min frosne tispe, og den sitter helt perfekt på henne, og det kommer ikke noe snø inn i dekkenet heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts