Tyfonia Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Synes du ikke det virker litt merkelig å svare dønn seriøst på et innlegg som med stor tydelighet oste av ironi? Verden er merkelig... Edit: og jeg hygger meg 1 Siter
Ia Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Ia- jeg er eldre enn deg. Jeg forstår hva ordet ironi betyr. Folk skriver, andre folk svarer. Sånn er det Unnskyld, men "jeg er eldre enn deg" fikk meg til å trekke på smilebåndet her. Jada, jeg er klar over at folk skriver og svarer, det er liksom greia med forum. Men du trenger ikke å opplyse meg om at sex er naturlig, og at hunden ikke ser på det som ekkelt. Det virket ikke som om du forstod bruken av ironi i innlegget du siterte. Siter
Tyfonia Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Unnskyld, men "jeg er eldre enn deg" fikk meg til å trekke på smilebåndet her. Jada, jeg er klar over at folk skriver og svarer, det er liksom greia med forum. Men du trenger ikke å opplyse meg om at sex er naturlig, og at hunden ikke ser på det som ekkelt. Det virket bare ikke som om du forstod bruken av ironi i innlegget du siterte. Det gjorde jeg xD Kanskje jeg også mente det ironisk? Siter
SFX Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Hallo, ingen som har foreslått å bare slutte å ha sex?! Eliminerer problemet. Eller i det minste vente til en var godt gift! Siter
Benedicte Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Lær bikkja å være alene i tre minutter Det var da å ta litt i... 9 Siter
SusanneL Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Eller i det minste vente til en var godt gift! Mener du at det ville være bedre om den ene i forholdet er gift...? S. 5 Siter
SFX Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Mener du at det ville være bedre om den ene i forholdet er gift...? S. Jeg tenker at hundens bjeffing er en reaksjon basert på hundens seksualmoral og frustrasjon over manglende giftering hos de kopulerende. 7 Siter
FranskDogge Skrevet 8. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Synes du ikke det virker litt merkelig å svare dønn seriøst på et innlegg som med stor tydelighet oste av ironi? Ho svarer ironisk tilbake. Ellers sier humoren stopp. 1 Siter
Recommended Posts