Gå til innhold
Hundesonen.no

hvor dyr?


Toya

Recommended Posts

uff... jeg tar alltid helt av år det kommer til gaver til Trond... (og lille søsteren min...)

Jeg har til nå kjøpt en radiostyrt formel 1 bil (på europris til 299 hihi)

(dette er egentlig en tøyse presang! :P)

En silke boksershorts... med simpson på :P (rundt om 70 kr)

En stiiilig jakke til 1200 kr (jadda...)

en cd

og et par andre tøyse gaver...

hadde tenkt å kjøpe sko til ham og... men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurte på hvor dyr julegave dere kjøper t kjæreste ' date=' samboer o.l?[/quote']

Eeehhh han er heldig om han i det hele tatt får her i huset, har ikke så mye penger jeg da, kan liksom ikke si at barnetrygd for to unger(altså 1900,-) holder så veldig lenge og når vi da bare har en inntekt så får han bare hvis jeg har råd til det og han forstår det veldig godt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjæreste men syns at tanken som teller mest ja. Jeg syns at en super presang kan være å finne på noe sammen en dag. Spør om noen kan være så snill og passe ungene gratis en kveld og så gå ut på en lang tur på en fin vinterkveld,lage en god middag hjemme mens barna er en annen plass (hvis man har barn) eller massasje for eksempel? Ikke alle presanger trenger å koste penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer alt ann på lommeboka det... Men til nå så har det komt opp i ca 1000 kr. Vil ikke skrive hva jeg har kjøpt' date=' for jeg har en mann med laaange øyne. ( Han sitter her nå...) :lol:[/quote']

ok.--

kjøpt klokke og genser jeg...

kom på akkuratt 1000

men vet ikke om jeg må kjøpe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge dårlig råd i år- så hadde en avtale om en liten, koselig gave til rundt 150.. Jeg hadde superflaks og fant et fonduesett til halv pris. Det har han ønsket seg lenge, så er fornøyd med den gaven.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke pengene som teller, man må jo tenke litt lenger en i kroner, har man jobb og driter penger kan man sikkert kjøpe for flere tusen, men har man dårlig råd for man kjøpe det man har råd til,

Jeg er mer glad for å ha litt fri fra jobben og få litt mer tid med min kjære en gavene...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første årene vi var samme lå julegaven på rundt 150-200kroner, noe d samme på bursdag..

Synes ikke pengene skal besteme hvor gla man er i den andre...

Nesten så man blir litt sur om alle pengene går på gave, når man trenger pengene til annet...

I år har vi skjeiet ut totalt, men da har vi sammarbeidet om julegaven... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...