BellaDSG Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Hei, Vi har en helt ny valp i hus, men kjenner ingen andre med valp/hund i Bergensområdet. Er det noen som vil leke med oss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Jeg har en basenjivalp på 7 mnd, og skal til Bergen i morgen. Kanskje man kan få til noe? Har også en unghund/voksen flat coated retriever som er innmari grei med valper om du vil sosialisere på større hunder også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BellaDSG Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Vi vil veldig gjerne treffe dere litt senere , men hun kom i hus denne uken, så i morgen er vel litt i tidligste laget dessverre. Burde kanskje presisert fra neste uke av, eller lagt inn innlegg da. God tur til Bergen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Vi vil veldig gjerne treffe dere litt senere , men hun kom i hus denne uken, så i morgen er vel litt i tidligste laget dessverre. Burde kanskje presisert fra neste uke av, eller lagt inn innlegg da. God tur til Bergen! Vi skal nok være der ett par uker, så vi har alltids tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BellaDSG Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Men da vil vi veldig gjerne treffe dere! En gang i midten/slutten av neste uke kanskje? hvor i Bergen holder dere til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Men da vil vi veldig gjerne treffe dere! En gang i midten/slutten av neste uke kanskje? hvor i Bergen holder dere til? Det skal nok gå fint. Vi skal være i Loddefjord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Elisabeth* Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2012 Hei Hei! Jeg har en cocker valp på 13 uker som trenger litt valpekontakt Litt nervøs i starten ved møte av ny hund, men blir fort varm i trøya og er med på leken. Vi bor i bergen sentrum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2012 Det skal nok gå fint. Vi skal være i Loddefjord. Er det i Loddefjord dere holder til når dere er her? Hvor i Loddefjord? ..Det er jo mitt kjære hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2012 Er det i Loddefjord dere holder til når dere er her? Hvor i Loddefjord? ..Det er jo mitt kjære hjem Jepp. Er det der du bor? Bortenfor/nedenfor (et eller annet) Hetlevikåsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2012 Jepp. Er det der du bor? Bortenfor/nedenfor (et eller annet) Hetlevikåsen. Jeg er oppvokst der, og er der ca nesten daglig... Bor i Sandviken nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2012 Jeg hører også til i Loddefjord-området Har 2 valper her som er klar for lek og morro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BellaDSG Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Hei Hei! Jeg har en cocker valp på 13 uker som trenger litt valpekontakt Litt nervøs i starten ved møte av ny hund, men blir fort varm i trøya og er med på leken. Vi bor i bergen sentrum! Vi bor også i sentrum! Lille Bella (som nå er 9 uker) er foreløpig litt forsiktig (tidvis pysete), og har tilbragt de første dagene stort sett på armen eller mellom bena mens vi er ute.. . Vi har så vidt hilst på noen voksne hunder i nærområdet, men med ett unntak laterd et til å være skikkelig skummelt. Vi kunne veldig gjerne tenkt oss å hilse på en 13 uker gammel cocker valp hvis dere vil møte oss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BellaDSG Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Det skal nok gå fint. Vi skal være i Loddefjord. Hei igjen, Vår lille vovs viser seg å være litt bekymret og redd for omgivelsene for øyeblikket, så kanskje vi heller kan få hilse på og leke neste gang dere er i Bergen? (leser ut i fra forumet her at dere ofte er på besøk i regnværsbyen). Tror vi skal prøve å møte litt flere unge valper først, og komme oss på valpekurs. Den lille bylten jeg dro ut for å tisse da vi stod opp i dag morges våknet ikke mirakuløst opp i dag morges og syntes regn var gøy-tvert om er det så skummelt at vi må gjemme oss under jakken til mamma. *sukk* Må bare få et par uker til i verden, så blir hun nok en liten tøffing, klar for å leke med litt eldre valper/hunder Kos dere i Bergen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Elisabeth* Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Vi bor også i sentrum! Lille Bella (som nå er 9 uker) er foreløpig litt forsiktig (tidvis pysete), og har tilbragt de første dagene stort sett på armen eller mellom bena mens vi er ute.. . Vi har så vidt hilst på noen voksne hunder i nærområdet, men med ett unntak laterd et til å være skikkelig skummelt. Vi kunne veldig gjerne tenkt oss å hilse på en 13 uker gammel cocker valp hvis dere vil møte oss? Topp! Hvor og når passer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NinaK Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Vi også vil være med! Har en liten bichon frisé på 11uker som er veldig nysgjerrig på andre hunder og elsker fremmede mennesker! Bor i Bergen sentrum:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Elisabeth* Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Hei hei! Vi er ofte i parken ved johanneskirken Den er ikke i fast bruk så passer bra å slippe hundene løs der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Hvilken park mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Enig - hvilken park? O.o Ellers er det valpetreff på Høyskolen i Bergen, avdeling Landås, på lørdag. Klokka 12. Aner ikke hvor mange som kommer, men ser ut til at det blir noen sheltier og meg og .. noen til, kanskje? høhø. Anyways. Fotballbanen på baksiden. Meld dere inn i Hundetreff Bergen på Facebook! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Elisabeth* Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Det er en liten barnepark som er inngjerdet mellom HF bygget og Johanneskirken. Den er ikke i fast bruk, men noen ganger er det jo noen barn som bruker den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Men i alle... MELLOM Johanneskirken og HF-bygget? O.o Inngjerdet?! Herregud, hvorfor vet ikke jeg hvor den er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Det er en liten barnepark som er inngjerdet mellom HF bygget og Johanneskirken. Den er ikke i fast bruk, men noen ganger er det jo noen barn som bruker den Park? Det var vel å ta i litt? Tinkie: Jeg vil tro det er den lille barnehagen ved plenen ved Johanneskirken som menes, den like ved HF-biblioteket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts