Gå til innhold
Hundesonen.no

Transport av bur fra Leto til Oslo?


Nowisclee
 Share

Recommended Posts

Hei!

Da jeg skal hente en hund med fly 13/14 januar, må jeg låne et flybur av oppdretteren min. Problemet er at hun bor laaaangt borte, og jeg jobber hele uka, så hun får ikke levert buret, og jeg får ikke hentet.

Derfor lurer jeg på, finnes det noen som har god plass baki bilen sin så de har plass til et sammenlagt flybur? Når det er satt sammen er det ca 70 cm høyt, så det tar en del plass, også sammenlagt. Vil tro det er omtrent en meter langt eller så, og en 50 cm bredt, max? Ikke helt sikker på målene. Når det er sammenlagt vil det jo bli omtrent halve høyden eller litt mer, beregn en halvmeter eller deromkring tenker jeg.

Om ett eller annet kjempesnilt menneske med god plass i bilen sin har veldig veldig lyst til å transportere dette buret for meg fra Letohallen til Oslo, så blir jeg kjempekjempeglad!

Oppdretteren min er på Leto 29.12, og er ved ring 8, ring 1 og ring 3 i løpet av dagen.

Håper noen har anledning til dette! Takk på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiii .Det var altfor lenge siden! Kan dessverre ikke hjelpe deg men måtte inn og si MORN :lol:

Når jeg får en sånn mottagelse så gjør det jaggu ikke noe som helst at du ikke kan hjelpe! :lol: Takk, og morn til deg og!

Hvordan hund????

En etna-hannhund på ca 2,5 år. Skal lage en egen tråd om ham tenkte jeg. :ahappy: 9 championtitler. :ahappy: Og en nyydelig hund. :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Susanne, du er en engel! Det hadde vært superdupert hvis du hadde mulighet til å ta det med. :ahappy: Jeg tror det er omtrent så stort som ca 70cm høyt jeg må ha, han er 50cm i mankehøyde. Kan du ikke sende meg en pm med telefonnummer, så kan du og oppdretter utveksle nummer og ordne sånn? Jeg er forøvrig på jobb på torsdag, fram til 15.45, vet ikke om du er ut hele dagen på Leto eller om du reiser tidlig, eller hvordan dagen din blir. Skal jeg eventuelt møte deg noe sted og hente det? Jobber på veterinærhøyskolen, så evt kunne du levert det der hvis det er enkelt for deg, eller ja. Det ordner seg. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også planer om Leto den torsdagen og kan da ta med buret nedover, Men det skulle det skjære seg kan vi iaf fikse slik at buret blir hentet hos Susanne senere så slipper hun kjøre inn til byen liksom. Jeg vet hvor hun bor jeg, også har hun sikkert en god kaffekopp og litt skravlings til burhentere, ikke sant Susanne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, hvis du får det med, så er jo det enda enklere, T! Da slipper både Susanne og jeg å styre med henting/levering. :ahappy: Men får du plass til det baki der? Det er eneste grunnen til at jeg ikke spurte deg først, for jeg trodde det var mindre plass baki bilen din.. Men, det har kanskje noe med at det alltid er så himla mye baki der når jeg er med, bacon og røyk og sånn.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, hvis du får det med, så er jo det enda enklere, T! Da slipper både Susanne og jeg å styre med henting/levering. :ahappy: Men får du plass til det baki der? Det er eneste grunnen til at jeg ikke spurte deg først, for jeg trodde det var mindre plass baki bilen din.. Men, det har kanskje noe med at det alltid er så himla mye baki der når jeg er med, bacon og røyk og sånn.. :lol:

Jeg får iaf plass til mitt eget XL-bur, deler det i to, så da burde det vel gå med et mindre et. Verre er det når du Harry-shopper, DA er det trangt om plassen da :lol: Planen er iaf å dra til Leto, men ryker den kan Susanne ta det med hjem så henter vi det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...