Heidihj Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Vi kan jo treffes å gå tur en dag da? Bor du i Drammen eller i Ås nå? Er i Drammen fram til februar Hadde vært supert med tur altså! Siter
Ballong Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Min liker store hunder (har i allefall likt de han har møtt), så ikke noe problem.. Den eneste hunden han har vært redd for var en Shetland sheepdog, hehe, så fint hvis noen sånne kan være med og gjøre ham uredd. 2 Siter
MarionS Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Supert at det er så mange som har valper om dagen! Jeg og Kida har kjempe lyst til å være med på valpe treffet! Og vi vil gjerne møte Tesh! 1 Siter
Maria Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Ja, skal vi få til et treff? Hva passer for folk og hvor? Jeg er ganske opptatt førstkommende helg, men er ledig helgen etter det. Ellers har jeg fri onsdager Siter
[email protected] Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Jeg er nokså travel nå i helgene i januar, men blir med i februar hvis vi får til et treff da. Kan evt på kveldstid den 20.(etter 16.00) og 21. januar(etter 19.00) pga skole og jobb. Siter
Maria Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Er kanskje greit å ta det mens det er lyst på dagtid? Min lille er i alle fall litt skeptisk i mørket når hun ikke ser hvem som går forbi Men februar er jo ikke lenge til, da. Flere? Når passer det? Siter
Ballong Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Februar passer sikkert greit! På dagen? En helg? (F.eks en lørdags formiddag?) Hadde passet bra for meg om det var over 3 uker til, hehe.. da er det ikke så stress pga valpekurs osv. Er vel over 3 uker til februar også! Siter
Maria Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Jeg har ikke sååå fullt opplegg at jeg ikke kan avse tid i januar, men jeg er klart med i februar og jeg Siter
MarionS Skrevet 22. Januar 2012 Rapporter Skrevet 22. Januar 2012 Februar burde passe bra det Noen som har forslag til sted? Jeg for min del syns det er greit på Ås, her kan man gå på gjordet og la hundene gå løst. Men ikke noe problem å ha det et annet sted. Siter
Maria Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Jeg er jo mest på Ås, så for meg er det også veldig greit Siter
Jankaa Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Jeg henter valp første helgen i mars, så jeg synes meget godt det kan være valpetreff etter det engang Siter
Ballong Skrevet 1. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Jeg henter valp første helgen i mars, så jeg synes meget godt det kan være valpetreff etter det engang Vi kan ha flere treff vi vettu Men min valp er syk og veldig smittsom nå Så vi må se an litt når han blir frisk. Vil ikke smitte noen andre tasser Siter
Maria Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Det tror jeg er en lur tanke, å ikke smitte noen Men skal det bli noe av må folk få ræva i gang og svare i denne tråden, hvis ikke er det vanskelig å få til så mye Siter
Jankaa Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Holder stadig en knapp på midten av mars, jeg. Siter
[email protected] Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Ja, det passer for meg. Skal vi sette en dato? Hvilke dager passer best for dere? Kanskje greit å ta det i helgen? Siter
Maria Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Jeg kan stort sett alle helger i mars, bortsett fra første helgen. Søndager er en fin ting! Siter
[email protected] Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Hva med søndag 18.mars ? Gjerne et sted hvor det er lett å komme seg til kollektivt Siter
Maria Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Jeg er med på den sted.. Hm. Jeg foreslår Lørenskog eller Ås Siter
Jankaa Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Jeg er med 18 mars! Malentha er intet mer en 10 uker gammel da, så jeg håper deres "stooore" valper ikke er babyspisende Siter
Maria Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Jeg er med 18 mars! Malentha er intet mer en 10 uker gammel da, så jeg håper deres "stooore" valper ikke er babyspisende Leja lekte med en ni uker gammel papillon denne uken, og var veeeldig snill og grei med ham Hun er jo rimelig liten selv, så! Siter
Jankaa Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Skrevet 23. Februar 2012 Hvor skal vi ha det henn? Lørenskog er mye nærmere for min del, men jeg vet ikke hvordan det er med steder der ? Hva passer dere best? Siter
Maria Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Skrevet 23. Februar 2012 For meg er det akkurat det samme!? Så spørs hva andre her vil.. Siter
Maria Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Skrevet 14. Mars 2012 Skjer det noe på søndag?! Vi er med vi altså. Bare si hvor og når Siter
Recommended Posts