MonicaT Skrevet 17. Desember 2011 Rapporter Skrevet 17. Desember 2011 Hei. Jeg skulle gjerne ha lært meg hvordan jeg fjerner/redigerer bort ting fra bilder. Har Photoshop Elements og Lightroom Kan bruke dette bilde som eks Har satt inn hundene i et annet bilde, men skulle gjerne ha fjernet den hvite snora etter nisselua Hvordan gjør man sånt? Siter
Renate A Skrevet 17. Desember 2011 Rapporter Skrevet 17. Desember 2011 Jeg har pleid å bruke klone funksjonen, det var med paint shop pro, et ikke om dine program har det? Siter
Bjerknez Skrevet 17. Desember 2011 Rapporter Skrevet 17. Desember 2011 Ut i naturen med deg Ta med ekstern blits og bruk den som "oppfyllingsblits" og knips løs. Bruk heller tiden på det, enn å sitte å klote med manipuleringen. Du kommer deg ut i frisk luft, og hundene får seg en gåtur. Ved siden av dette kan du fotografere (noe jeg anntar du liker) og alle vinner på det. Siter
MonicaT Skrevet 17. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2011 Ut i naturen med deg Ta med ekstern blits og bruk den som "oppfyllingsblits" og knips løs. Bruk heller tiden på det, enn å sitte å klote med manipuleringen. Du kommer deg ut i frisk luft, og hundene får seg en gåtur. Ved siden av dette kan du fotografere (noe jeg anntar du liker) og alle vinner på det. sant nok, men det var egentlig ikke dette bildet som var saken, men heller hvordan man kan fikse sånne ting i etterkant Siter
Siri Skrevet 17. Desember 2011 Rapporter Skrevet 17. Desember 2011 Som nevnt kan dette fjernes ved å bruke clone stamp - det finnes også i Photoshop Elements . Fint til bruk for å fjerne rusk og rask i et bilde . Siter
breton Skrevet 17. Desember 2011 Rapporter Skrevet 17. Desember 2011 Hvis du har nyeste versjon av PE, har vel den en funksjon lignende content aware fill i photoshop som er helt genial til sånt. Siter
Recommended Posts