Gjest Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Tusen takk for forslag Tror valget faller på Pim som kallenavn. Så får vi tenke over hvilke stamtavlenavn-forslag oppdretteren skal få. Pimm's er forresten en supergod, britisk fruktlikør Siter
Pim Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Hihi, Pim! Pim er et fantastisk nederlandsk navn som betyr stridsvilje. Det er navnet jeg alltid har spart opp til min første tispe - men samboer er ikke enig så jeg får nok ikke brukt det. Lykke til med din Pim! 1 Siter
Whoopsis Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Og stidsvilje, det var vel akkurat det du ville ha i den enkle sofamaskotten din? Gleder meg til å høre historier om alle de sprø tingene Pim og Ikke kommer til å finne på! 3 Siter
bea Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Posh Paw Pride and Prejudice Players Princess Pure Perfection Poker Princess Project Performance Project Perfection Pirat Princess Poetry Prizes Positive Pernille/Pamela/Pim Siter
Recommended Posts