Marthe Langholm Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Heihei, jeg har nylig skaffet meg en Alaskan Husky på 10mnd, han kan spise å spise uten at det tar stopp. Han er ikke overvektig, bare ett digert matvrak Men jeg lurte på, hvor ofte og hvor mye mat skal han ha? Mvh Marthe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Det er helt individuelt fra hund til hund og aktivitetsnivå. Du burde spørre de/den som eide hunden før deg om hvor mye han er vant til å fa i mengde hver dag, om han er akkurat passe slank. Min hund personlig synes han får for lite, siden han er matvrak selv, og er sikker på at han kunne forspist seg til døde om han bare fikk lov, så det er ikke noe man nødvendigvis må ta hensyn til. Ellers fulgte jeg (om jeg husker riktig) at hunden fikk mat 3 ganger pr. dag til han var ca. 6 mnd gammel, og frem til han var 1,5 år 2 ganger, og etter det fikk han dårligere forbrenning igjen og dermed kun 1 gang pr dag, men man må nesten bare se an hunden som sagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Jeg ville spurt gammel eieren som Havanaislove sier. Men jeg gir min på 7mnd, 2 ganger om dagen, altså morgen og kveld. Du kan foreksempel se på fôret hans hvor mye han skal ha. Som regel så går det etter vekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts