Gå til innhold
Hundesonen.no

Lottospeling...


Bellare
 Share

Recommended Posts

Haha, no føler eg meg bra dum! Meeen så har tida komt for det at eg kunne tenkje meg å sløse vekk litt pengar på lotto i håp om og vinne den store potten. Har liksom ein plan om at dagen eg spelar, då vinner eg så klart *kremt*

Men ja, korleis er det heile systemer går for seg? Har sjekka Norsk Tipping sine sider, men finner ikkje den informasjon eg er ute etter... Må ein ha spelekort, eller kan ein berre spør etter f.eks. ein ferdig utfylt kuppong? Ja, dumme lille meg veit ikkje heilt korleis det here greiene skal gjerast. :icon_redface::icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går ned på Narvesen og fyller ut en lapp du får der, så får du et spillekort, men det koster 50 kroner eller noe. Så stikker du det kortet inn i en terminal som likner på en sånn bankterminal og så sier damen (eller gubben) hva du skal gjøre for å lage deg en kode (siden trenger du bare den når du skal bruke/hente ut smågevinster) og så sier du f.eks:" En viking med joker" og betaler 60 kroner og får en lapp. Fristen for å tippe lotto er klokka 18 00 den dagen det trekkes, så det er for seint å være med i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går ned på Narvesen og fyller ut en lapp du får der, så får du et spillekort, men det koster 50 kroner eller noe. Så stikker du det kortet inn i en terminal som likner på en sånn bankterminal og så sier damen (eller gubben) hva du skal gjøre for å lage deg en kode (siden trenger du bare den når du skal bruke/hente ut smågevinster) og så sier du f.eks:" En viking med joker" og betaler 60 kroner og får en lapp. Fristen for å tippe lotto er klokka 18 00 den dagen det trekkes, så det er for seint å være med i dag :)

Oookei. Men vanleg lotto er vel på lørdag? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller enda enklere, spill på pc'n. Du får en sånn kortleser fra norsk tipping så logger du på siden dems på nettet og vips kan du enkelt lage en kuppong selv eller få en ferdig utfylt, der skjekker du også lett resultat, om du vant og hvor mye du har stående på kortet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...