Guest Jonna Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Har skrevet i akkurat nå tråden at jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg lage bilder som "sammenligner" to hunder jeg evt skal parre. Problemet er at det viser seg at alle bildene fra de to hundene i år finnes ikke lengre Så det blir bilder hentet fra FB eller nett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Stilig Tusen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Får jeg lov å bruke dette bildet av Talli heller?? Jeg har vært å knabbet på FB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Får jeg lov å bruke dette bildet av Talli heller?? Jeg har vært å knabbet på FB Ja regner ikke med at Siri har noe imot det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Du kunne prøvd å få de til å løpe mot hverandre da Tror det hadde sett litt bedre ut. De er jo bare brune uansett, ingen som ser at det er speilvendt Verre med meg som har hund med tegninger. Plutselig er tegningene på feil side Prøver meg gjerne selv en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Lagde to bare uten tekst for det er jo lett å legge på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Her løper de mot hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Takk Dere er så flinke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Ja regner ikke med at Siri har noe imot det. Det går så fint så . Om det er andre bilder jeg har tatt som du mangler, så bare si fra - jeg har alle bilder fra Danmarkstur, andre turer etc etc . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Skriften var kanskje litt vanskelig å lese Tati, men jeg syn designet er kjempe fint! Skjønner ikke hvordan du klarer å lage det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 (endret) Jeg prøvde meg, er ikke helt fornøyd men hadde ikke noe annet å gjøre (eller jo det hadde jeg jo, og prøver for alt i verden å slippe å gjøre det ) Kan godt forandre på ting og sånn om du ønsker det. (sonen forminsker veldig, så trykk på det for å få skarpt) Skulle kanskje hatt en ramme rundt ståbildene og, men jeg får det ikke til i photoshop så da måtte jeg ha gått inn i et annet program, og det kan jeg og gjøre, men vil ikke bruke timesvis på noe du kanskje ikke liker og vil bruke heller Endret 2. November 2011 av Lola Pagola 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Lola sin var utrolig fin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Likte også Lola sin! Fin, enkel skrift Bra utklipt! Skjønner ikke at folk har tålmodigheten til det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Lola sin var fiiin, hade jag ändrat något hade det varit bakgrundsfärgen. Annars tyckte jag allt var finfint, enkelt och bra. RTL sina förslag var också fina men texten var lite svår att läsa och kanske aningen 2 much. Men duktiga är ni båda 2, jag kan inte göra något sådant själv alltså men jag bara måtte blanda mig *fniss* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts