Lemen Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 En god venninne er blitt veldig syk og hundene hennes trenger sårt en god og lang luftetur. Hun er (som meg) veldig kresen på hvem som får lov til å gå med hundene hennes, men kjenner ikke til noen av hundelufterene i Oslo/bygdøy. Er det noen soniser som kan anbefale dyktige og seriøse aktører i Oslo/Bygdøy området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Er ikke det er par her på Sonen som driver med det på Røa? Ihvertfall én aktiv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Er ikke det er par her på Sonen som driver med det på Røa? Ihvertfall én aktiv? Supert, men har du et navn eller link? EDIT: Og der fikk jeg et navn på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Marie med Ellie og Balrog driver med hundelufting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Marie med Ellie og Balrog driver med hundelufting Ja, det var hun jeg ble tipset om, men dessverre er ikke Bygdøy innen deres område. Jeg setter stor pris på tips altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Har bare et tips om å være forsiktig med Dogwalking med Beate, dersom de fortsatt holder på. Da ville jeg isåfall sjekket om de har forandret rutinene sine rundt bl.a. frakt av hunder (så godt som løse i bagasjerommet på gamle biler, og mange av gangen) og litt forskjellig. Sjeldent jeg ikke anbefaler noe, men har jobbet der selv, og det er god grunn til at jeg sluttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Trenger hundene èn tur, eller en lang tur om dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Har bare et tips om å være forsiktig med Dogwalking med Beate, dersom de fortsatt holder på. Da ville jeg isåfall sjekket om de har forandret rutinene sine rundt bl.a. frakt av hunder (så godt som løse i bagasjerommet på gamle biler, og mange av gangen) og litt forskjellig. Sjeldent jeg ikke anbefaler noe, men har jobbet der selv, og det er god grunn til at jeg sluttet. Tusen takk for tips - da vet vi hvertfall hvem vi skal unngå og det er viktig det også. Trenger hundene èn tur, eller en lang tur om dagen? Det var snakk om en tur et par dager siden hun forhåpentligvis blir frisk snart, men i løpet av ettermiddagen så det ut til å ha løst seg. Så nå krysser vi fingrene for en speedy recovery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Tusen takk for tips - da vet vi hvertfall hvem vi skal unngå og det er viktig det også. Det var snakk om en tur et par dager siden hun forhåpentligvis blir frisk snart, men i løpet av ettermiddagen så det ut til å ha løst seg. Så nå krysser vi fingrene for en speedy recovery. Så bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts